anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot

Client:97628637
#1 Nowicjusz#

witam jeżeli zakupiłem ram i okazał się nie sprawny i sprzedawca nie chce zwrócić mi 100% ceny argumentując to że nie będzie miał co z tym zrobić i bardzo źle zaskakiwał zacznę, i zwrócił mi tylko 50% ceny to czy mam prawo dalej ubiegać się o 100% ceny zakupu produktu ???

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

pecela
#17 Koryfeusz#

Jak uznał reklamację, to powinien wymienić moduł na sprawny, naprawić go lub zwrócić środki (wybór należy do sprzedawcy).

W przypadku większość usterek to wady istotne.

ps. Możesz też skontaktować się z producentem, wymienią moduł w ramach gwarancji (jest szansa, że nie będą chcieli aby wysyłać im starą kość).

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:97628637  Tak możesz domagać się wypłaty 100%  wpłaconej kwoty, w tym celu kliknij "Zgłoś problem z zakupem" i tam opisz problem.

Złożyłeś reklamację, sprzedający ma prawo wymienić pamięć na sprawną lub zwrócić pieniądze. Skoro uznał reklamację i zwrócił 50% domagaj się zwrócenia reszty łącznie z kosztami przesyłek.

Jeżeli będą problemy napisz tu ponownie.

oznacz moderatorów