Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam jeżeli zakupiłem ram i okazał się nie sprawny i sprzedawca nie chce zwrócić mi 100% ceny argumentując to że nie będzie miał co z tym zrobić i bardzo źle zaskakiwał zacznę, i zwrócił mi tylko 50% ceny to czy mam prawo dalej ubiegać się o 100% ceny zakupu produktu ???
Jak uznał reklamację, to powinien wymienić moduł na sprawny, naprawić go lub zwrócić środki (wybór należy do sprzedawcy).
W przypadku większość usterek to wady istotne.
ps. Możesz też skontaktować się z producentem, wymienią moduł w ramach gwarancji (jest szansa, że nie będą chcieli aby wysyłać im starą kość).
@Client:97628637 Tak możesz domagać się wypłaty 100% wpłaconej kwoty, w tym celu kliknij "Zgłoś problem z zakupem" i tam opisz problem.
Złożyłeś reklamację, sprzedający ma prawo wymienić pamięć na sprawną lub zwrócić pieniądze. Skoro uznał reklamację i zwrócił 50% domagaj się zwrócenia reszty łącznie z kosztami przesyłek.
Jeżeli będą problemy napisz tu ponownie.