anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Źle zaznaczona opcja wysyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
delfindrift
#8 Zapaleniec#

Jestem nowicjuszem jako sprzedający i wystwiając przedmiot zaznaczyłam opcje kurier ale z tego co się zorientowałam za zbyt małą kwotę. Nie doczytałam , że są to kwoty sugerowane. Więc koszt wysyłki sugerowany to 11zł a z tego co się zorientowałam to mogę wysłać towar za 25 zł kurierem. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
kostas11
#21 Demiurg#

@delfindrift poszukać najtańszego kuriera przez brokera zejdziesz na 100 % z 25 zł, umowa zawarta i trzeba się wywiązać nauczka na przyszłość 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
delfindrift
#8 Zapaleniec#

Ale ja nikogo nie chcę oszukać. Każdy kto wejdzie na stronę byle jakiego przewoźnika przesyłek będzie wiedział , że nie wyśle się 5kg paczki za 11 zł

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Pewnie że nie chcesz oszukać, ale kupujący widzi 11zł i zapomnij, żeby był tak dobroduszny i się zgodził żeby dopłacić.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Edytuj te ogłoszenia i zmień cenę kuriera, a jeśli to nie będzie możliwie, zakończ je i wystaw ponownie.

oznacz moderatorów
delfindrift
#8 Zapaleniec#

Oferta została kupiona. 

oznacz moderatorów
delfindrift
#8 Zapaleniec#

Jeszcze mam jedno pytanko. Allegro pobiera prowizje tylko od sprzedanych rzeczy  czy od wystawionych też

oznacz moderatorów
Z_Kwitalski
#12 Orędownik#

Prowizje są od sprzedanych i od kosztów wysyłki. Za wystawienie podstawowe nie ma opłaty ( nie mylić opłata a prowizja) Opłaty pojawiają się też jak promujesz daną ofertę, wyróżnisz itp. Prowizja jednak jest zawsze - od sprzedanej sztuki i od kosztów wysyłki.

oznacz moderatorów
Z_Kwitalski
#12 Orędownik#