
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, dlaczego po kliknieciu w wypłatę środków pisze że "zlecenie wypłaty nie powiodło się" spróbuj ponownie później. Nigdy nie miałem problemu z wypłatą środków za sprzedaż aż do dziś. Zmiana przeglądarki czy inne sztuczki nie pomagają.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u nas to samo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzień dobry ...nie mogę dokonać wypłaty środków pomimo iż przycisk jest podświetlony .....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja również klikam w przycisk "WYPŁAĆ DOSTĘPNE śRODKI" i nic się nie dzieje. Dyspozycja wypłaty nie pojawia się w historii operacji, a saldo rachunku pozostaje bez zmian. Również na moje konto mailowe nie przyszła informacja o wypłacie środków.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie to samo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
czy mogę panie się wypowiedzieć ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AlleMakijaz @KrzysztofSz1956 @Erlana Czy możecie sprawdzić, czy sytuacja powtórzy się w innej przeglądarce?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak , te czynności sa podstawowymi wiec zanim napisałem tutaj
sprawdziłem wszystko
napisałem do was przez e-mail
i dodałem zrzut ekranu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzisiaj nie mogę wypłacić srodkow z konta a robilem to wiele razy, nie zmienialem zadnych danych - sprawdzalem je, wyplaty payu i przelewy 24 mam zaakceptowane, nie mam zadnych zaleglosci. Mam tylko komunikat "nie powiodlo sie, sprobuj pozniej". Probowalem na telefonie i PC

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u nas tez to jest

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AlleMakijaz Dziękuję, zgłoszę to i wrócę do tutaj z odpowiedzią

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic nie pomaga żadne czary z czyszczeniem plików czy zmiana przeglądarki. Widzę też po starszych tematach że to nie jest pierwszy taki przypadek.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hej.
Macie tez dzis takie problemy? Przy probie wyplaty srodkow na koncie dostaje informacje " Zlecenie wypłaty nie powiodło się. Spróbuj ponownie później"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tosterpl napisał(a):Hej.
Macie tez dzis takie problemy? Przy probie wyplaty srodkow na koncie dostaje informacje " Zlecenie wypłaty nie powiodło się. Spróbuj ponownie później"
Mam dokładnie to samo, też nie mogę wypłać !

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ mozesz cos pomoc?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ coś się wam wysypało, ikonki, wypłaty ciekawe co jeszcze 😄
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja nie mam innej przeglądarki na swoim komputerze. I nie myślę żadnej instalować.
Czy niedługo możliwość wypłaty z konta będzie uzależniona od ilości posiadanych w systemie przeglądarek??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo. Po kliknięciu przycisku "Wypłać środki" pojawia się komunikat "Zlecono wypłatę środków", ale poza tym nic się nie dzieje. Przycisk do wypłat nadal jest aktywny (pomarańczowy" i kwota do wypłaty widoczna. Po kolejnym wciśnięciu przycisku do wypłat pojawia się już komunikat "Zlecenie wypłaty nie powiodło się". Przycisk nadal aktywny, a kasa do wypłaty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
[aktualizacja 05.10.2023]
Problem został już rozwiązany, poprawka wdrożona, możecie zlecić wypłaty. Przepraszamy za utrudnienia.
____________________________________________________________________________
@AlleMakijaz @Wojciech19900 @MikeTone_45 @EduarDOOX8 @KrzysztofSz1956 @Erlana
Potwierdzam awarię związaną z brakiem możliwości zlecenia wypłaty na kontach zwykłych. Proszę o chwile cierpliwości, już zajmujemy się usunięciem problemów.
Wrócę tutaj i dam znać, kiedy tylko wdrożymy poprawkę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo... "Operacja nie powiodła się, mam spróbować później " lub "zlecono wypłatę środków"
I tak na przemian.... Nic się nie zmienia. Niemogę wypłacić pieniędzy.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »