Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dlaczego nie mogę zamówić podjazdu kuriera DHL dla zamówień skoro wcześniej nie było z tym problemu?
Chodzi o paczki 28558621653 oraz 28558337887.
@WarsztatNadruku Bardzo mi przykro, ale obecnie trwa awaria DHL, która uniemożliwia generowanie etykiet oraz zamawianie podjazdów.
Proszę więc o pominięcie poniższej transakcji w statystykach: b6482ec0-8c9e-11ef-9ba8-bb25d662ab23 (mimo iż udało się wygenerować numer przesyłki to nie widać jej w "zamówionych przesyłkach" i nie da się ani zamówić podjazdu, ani nawet wydrukować etykiety
@SKLEP-AKKURA Masz czas na wysyłkę tego zamówienia do końca poniedziałku, dlatego na ten moment nie mamy możliwości wykluczenia tego zamówienia z jakości.
Proszę wykluczyć nasze zamówienia. Czas wysyłki dziś do 14
7fa30fa0-8ca5-11ef-8d9f-27c788cb5550
Witam, mamy podobny problem jak jeden ze sprzedawców. Nie działa przewoźnik DHL a według danych na naszej aukcji powinniśmy wysłać paczkę dzisiaj. Niestety jest już za późno i kurier na pewno nie podjedzie. Pytanie co dalej?
@CentrumGPS_Lubon Bardzo nam przykro, pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Oczywiście będziemy mogli wykluczyć zamówienia, które nie zostaną z tego powodu nadane w terminie. Podaj ich numery.
Pytanie, czy allegro poinformuje kupującego, że paczka nie została nadana w terminie z powodu problemów z przewoźnikiem DHL? My jako sprzedawca paczkę mamy gotową do nadania.
nr 14735858943
@CentrumGPS_Lubon Do wykluczenia potrzebuję numeru zamówienia.
d5b80040-8d3a-11ef-8ce8-9ff41b18e38a
@CentrumGPS_Lubon dziękuję, przekazałam do wykluczenia.
Wystarczy ten nr podany wcześniej czy ma być identyfikator płatności?
Do wykluczenia:
d9127626-8d3a-11ef-b2fb-b326a454550f
@CentrumGPS_Lubon Skierowałam do wykluczenia.
@ploma Skierowałam zamówienie do wykluczenia.
Proszę o wykluczenie 20ff4520-8d38-11ef-bc59-2b60331332c3
c6c99690-8c7f-11ef-a0ee-1995c0af84c5
proszę o wykluczenie
@Exclusive_case Skierowałam zamówienie do wykluczenia.
@PEWNYeZAKUP Skierowałam do wykluczenia.