anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

-183 punkty w jakości sprzedaży za terminową wysyłkę

sebrom2222
#7 Wielbiciel#

Witam, otóż mam problem z jakością sprzedaży, w dniu dzisiejszym zostało odjęte mi ok. 250 punktów, ok. 70 za nieterminowe udzielenie odpowiedzi kupującemu, gdzie pisałem prośby do kupujących o wystawienie odpowiedzi i kilku odpisało rzeczy typu "ok" "pozdrawiam" "gotowe" jaki jest sens odpowiedzi na takie pytania? Głównie zastanawiają mnie te odjęte punkty za wysyłkę, prawie wszystkie zamówienia są na czas a sporo jest nawet przed deklarowanym czasem, korzystam z swoich numerów przewozowych a nie z narzuconych przez allegro, ponieważ działam na zasadzie dropa a przesyłki z hurtowni mam za darmo. Teraz mam jakość sprzedaży na -19 punktach, co wiąże się z spadkiem sprzedaży. W jaki sposób mogę uniknąć ujemnych puntków za wysyłkę?  @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

brakestop
#16 Inspirator#

Czy ja dobrze zrozumiałem ? Piszesz wiadomości do kupujących z prośbą o oceny i po otrzymaniu "ok, pozdrawia, gotowe" nie kontynuujesz już wątku ?

Czy ja dobrze zrozumiałem ? Korzystasz ze swoich numerów przewozowych pomijając Nadaj z Allegro czy Menagera Inpost ? Czyli system Allegro nie może widzieć, że nadałeś przesyłki.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@brakestop system wymaga odpowiedzi tylko na pierwsze pytanie o zakup , pytanie o przedmiot zadane do 24 godzin.

@sebrom2222 a te numery paczek dodajesz do zakładki zamówienia? pobierz raport może pominąłeś jakieś pytanie.

Jakość mojej sprzedaży 

oznacz moderatorów

sebrom2222
#7 Wielbiciel#

Tak, numery przesyłek są odrazu dodawane do zamówienia, również aktualizuje ich status na " wysłane " " do odbioru" itd

oznacz moderatorów

sebrom2222
#7 Wielbiciel#

Sprawdziłem wszystkie wiadomości, tylko na jedną nie odpowiedziałem ponieważ klient zadał pytanie, a po 2-3 minutach zdecydował się zadzwonić i zapytać. Udzieliłem mu odpowiedzi przez telefon, nie widziałem sensu odpisywania również na allegro.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@sebrom2222 Jak klient napisze, a potem zadzwoni to w wiadomości odpisuję " konsultacja telefoniczna" i po sprawie.

oznacz moderatorów

sebrom2222
#7 Wielbiciel#

@Ziolko39 Dzięki za radę, następnym razem postaram się tak właśnie odpisywać, postaram się również odpisywać na te "ok" itd. Na Allegro jestem nowy, pełnometrażowo działam dopiero 4 miesiące 🙂

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@sebrom2222 zobacz jeszcze raport z Terminowe odpowiedzi i Średni czas odpowiedzi

oznacz moderatorów

sebrom2222
#7 Wielbiciel#

@Client:44052296 -45 puntków za terminowe odpowiedzi, zapewne dlatego, że tak jak wyżej wspominałem czyli jednemu nie odpowiedziałem ponieważ zadzwonił a dwóm/trzem również ponieważ odpisali mi tylko "ok" "gotowe" itd. Średni czas odpowiedzi 21 minut i za to otrzymałem +100 punktów.

oznacz moderatorów

sebrom2222
#7 Wielbiciel#

Tak, jak wyżej wspomniałem działam na Allegro na zasadzie dropa.

oznacz moderatorów