Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, otóż mam problem z jakością sprzedaży, w dniu dzisiejszym zostało odjęte mi ok. 250 punktów, ok. 70 za nieterminowe udzielenie odpowiedzi kupującemu, gdzie pisałem prośby do kupujących o wystawienie odpowiedzi i kilku odpisało rzeczy typu "ok" "pozdrawiam" "gotowe" jaki jest sens odpowiedzi na takie pytania? Głównie zastanawiają mnie te odjęte punkty za wysyłkę, prawie wszystkie zamówienia są na czas a sporo jest nawet przed deklarowanym czasem, korzystam z swoich numerów przewozowych a nie z narzuconych przez allegro, ponieważ działam na zasadzie dropa a przesyłki z hurtowni mam za darmo. Teraz mam jakość sprzedaży na -19 punktach, co wiąże się z spadkiem sprzedaży. W jaki sposób mogę uniknąć ujemnych puntków za wysyłkę? @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Czy ja dobrze zrozumiałem ? Piszesz wiadomości do kupujących z prośbą o oceny i po otrzymaniu "ok, pozdrawia, gotowe" nie kontynuujesz już wątku ?
Czy ja dobrze zrozumiałem ? Korzystasz ze swoich numerów przewozowych pomijając Nadaj z Allegro czy Menagera Inpost ? Czyli system Allegro nie może widzieć, że nadałeś przesyłki.
@brakestop system wymaga odpowiedzi tylko na pierwsze pytanie o zakup , pytanie o przedmiot zadane do 24 godzin.
@sebrom2222 a te numery paczek dodajesz do zakładki zamówienia? pobierz raport może pominąłeś jakieś pytanie.
Tak, numery przesyłek są odrazu dodawane do zamówienia, również aktualizuje ich status na " wysłane " " do odbioru" itd
Sprawdziłem wszystkie wiadomości, tylko na jedną nie odpowiedziałem ponieważ klient zadał pytanie, a po 2-3 minutach zdecydował się zadzwonić i zapytać. Udzieliłem mu odpowiedzi przez telefon, nie widziałem sensu odpisywania również na allegro.
@sebrom2222 Jak klient napisze, a potem zadzwoni to w wiadomości odpisuję " konsultacja telefoniczna" i po sprawie.
@Ziolko39 Dzięki za radę, następnym razem postaram się tak właśnie odpisywać, postaram się również odpisywać na te "ok" itd. Na Allegro jestem nowy, pełnometrażowo działam dopiero 4 miesiące 🙂
@sebrom2222 zobacz jeszcze raport z Terminowe odpowiedzi i Średni czas odpowiedzi
@Client:44052296 -45 puntków za terminowe odpowiedzi, zapewne dlatego, że tak jak wyżej wspominałem czyli jednemu nie odpowiedziałem ponieważ zadzwonił a dwóm/trzem również ponieważ odpisali mi tylko "ok" "gotowe" itd. Średni czas odpowiedzi 21 minut i za to otrzymałem +100 punktów.
Tak, jak wyżej wspomniałem działam na Allegro na zasadzie dropa.