Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Przepraszam za głupie pytanie.
Oto sytuacja:
Klient kupił produkt. Kilka godzin później kupił jeszcze jeden produkt. Jeszcze nie zdążyłem wysłać pierwszego. Czy mogę wysłać te produkty jedną etykietką? Czy dla każdego z osobna muszę stworzyć nową?
Z góry dziękuję wszystkim.
Lepiej wyślij tak jak kupił, po co Ci problemy!
Możesz:
Wariant 1. Jeżeli zapłacił za wysyłkę 2 razy, należy zwrócić mu wpłatę za jedną, zwrócić się do allegro o korektę prowizji ponieważ łączysz paczki, a następnie liczyć się z tym że spadnie statystyka za brak etykiety dla drugiego zamówienia.
Wariant 2. (ten słyszeliśmy od kogoś z obsługi klienta) prosić klienta o anulowanie 2 zamówień i ponowne zamówienie wszystkiego jako jedno
Wariant 3, wysłać tak jak zamówił - bo może się okaże że chce te paczki osobno ?! można zadzwonić i spytać i wtedy próbować wariantu 1.
Przepraszam, zapomniałem o tym wspomnieć w mojej wiadomości. Kupujący zakupił 2 produkty z funkcją SMART.
Więc w czym problem? wyślij mu tak jak zapłacił.
Nie ma żadnych problemów, po prostu jestem ciekawy 🙂
Dziękuję bardzo za odpowiedzi