anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

2 zamówienia. Ile etykiet wysyłkowych?

MAMY ROZWIĄZANIE!
AKBGroup
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.

Przepraszam za głupie pytanie.
Oto sytuacja:
Klient kupił produkt. Kilka godzin później kupił jeszcze jeden produkt. Jeszcze nie zdążyłem wysłać pierwszego. Czy mogę wysłać te produkty jedną etykietką? Czy dla każdego z osobna muszę stworzyć nową?

Z góry dziękuję wszystkim.

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
LEW433
#21 Demiurg#

Lepiej wyślij tak jak kupił, po co Ci problemy!

oznacz moderatorów
ohayo_pl
#11 Animator#

Możesz:

Wariant 1. Jeżeli zapłacił za wysyłkę 2 razy, należy zwrócić mu wpłatę za jedną, zwrócić się do allegro o korektę prowizji ponieważ łączysz paczki, a następnie liczyć się z tym że spadnie statystyka za brak etykiety dla drugiego zamówienia.

Wariant 2. (ten słyszeliśmy od kogoś z obsługi klienta) prosić klienta o anulowanie 2 zamówień i ponowne zamówienie wszystkiego jako jedno

Wariant 3, wysłać tak jak zamówił - bo może się okaże że chce te paczki osobno ?! można zadzwonić i spytać i wtedy próbować wariantu 1.

oznacz moderatorów
AKBGroup
#9 Pomysłodawca#

Przepraszam, zapomniałem o tym wspomnieć w mojej wiadomości. Kupujący zakupił 2 produkty z funkcją SMART.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Więc w czym problem? wyślij mu tak jak zapłacił.

oznacz moderatorów
AKBGroup
#9 Pomysłodawca#

Nie ma żadnych problemów, po prostu jestem ciekawy 🙂

oznacz moderatorów
AKBGroup
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję bardzo za odpowiedzi

oznacz moderatorów