anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

200 punktów zostało odjętych za brak odpowiedzi na wiadomość reklamową wysłaną przez fałszywego kupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Bestmallever
#9 Pomysłodawca#

Spotkałem się z kupującym, wysłałem wiadomość reklamową przez "Pytanie o ofertę" i poprosiłem o dodanie danych kontaktowych. Nie odpowiedziałem mu, a potem dowiedziałem się, że odjęto 200 punktów. Myślę, że to nierozsądne. Czy istnieje sposób zgłaszania kupujących?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
xyz96
#21 Demiurg#

@Bestmallever Tu nie ma czego zgłaszać. Na wiadomości od kupujących musisz odpowiadać, w przeciwnym razie tracisz punkty.

oznacz moderatorów
Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@xyz96 Ten użytkownik to sprzedawca zagraniczny i jego post jest przetłumaczony translatorem (mocno nieporadnie, ale tytuł wskazuje na realny problem), wygląda to na kolejny przypadek spamu od kupujących w zapytaniach: Chiński spam - Społeczność Allegro - 252738

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Bestmallever  "...wysłałem wiadomość reklamową przez "Pytanie o ofertę"

Moim skromnym zdaniem, te 200 pkt to niska kara za rozsyłanie spamu. Oczywiście  nierozsądne wysyłanie spamu, natomiast 200 pkt kary, bardzo rozsądne, mogło być gorzej.

oznacz moderatorów
Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@br. Przecież to pisze gościu z zagranicy przez tłumacza. Chodzi o to, że on dostał spam od kupującego, na który nie odpowiedział.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Client:94057046  Sprzedawca  korzystający z translatora?  Gratuluję wytrwałości, jeśli on  czyta i rozumie regulamin  Allegro z translatora (a niewielu naszych sprzedawców ten regulamin zna i rozumie),  to nie  widzę świetlanej przyszłości dla tego sprzedawcy.

200 pkt to niewiele,  prawdopodobnie dostał tą  trefną wiadomość od  kolegi, od konkurencji.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Bestmallever na takie zapytania odpowiadam uszczypliwym emotikonem 😁

oznacz moderatorów