anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chiński spam

Totulo
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry!

Co prawda napisałem zgłoszenie (jeszcze bez odpowiedzi), ale nie chcę zostawiać tak szerokiego problemu jednemu, biednemu Konsultantowi Allegro, który pewnie nic nie może...

Chodzi o chiński spam w Centrum Wiadomości i jego wpływ na Jakość Sprzedaży. Pewnie niejeden z Was otrzymał czułą wiadomość w stylu:

尊敬的中国卖家: 我们专营Allegro批量采集批量上货批量客服聊天软件(最新版提供了采集拼多多的支持),产品成熟,稳定可靠,采集源支持 拼多多,天猫淘宝,1688,速卖通,Allegro. 我们销售的

co znaczy mniej więcej:

Drodzy chińscy sprzedawcy: Specjalizujemy się w zbieraniu partii Allegro, dostawie partii i oprogramowaniu do czatu wsadowej obsługi klienta (najnowsza wersja zapewnia obsługę zbierania Pinduoduo), produkt jest dojrzały, stabilny i niezawodny, a źródło zbierania obsługuje Pinduoduo, Tmall Taobao, 1688, **piiip**s, Allegro. Sprzedajemy qq: [numer w komunikatorze]

 

Według mnie takie śmieci powinny być z automatu cięte przez system Allegro. No, ale nie są. Za to z "pomocą" (w tym przypadku w cudzysłowie) przychodzi antyspam na mailu, który skutecznie to odsiał.

W czym problem?

Ano w tym, że - czy to z powodu braku powiadomienia (antyspam), czy choćby i zwykłego braku chęci wdawania się w bezsensowną dyskusję z botem - gdy nie odpiszesz temu robotowi, to Jakość Sprzedaży Ci spadnie. Jeśli masz 3-4 zapytania w miesiącu, jak na przykład ja, to zapomnij, że wypełnisz warunki Super Sprzedawcy (czyli 99% odpowiedzi na każdą wiadomość w ciągu doby).

I teraz pytanie do Allegro: czy na pewno o to Wam chodziło w tych kryteriach, by odpisywać botom siejącym chiński spam? Czy jednak można prosić po pierwsze o usunięcie tego typu "zapytań od Kupujących" z Centrum Wiadomości oraz niewliczanie ich do Jakości Sprzedaży oraz dodatkowo o jakiś przycisk "oznacz jako spam", by móc szybko i sensownie zareagować?

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

nat_not
Moderator
Moderator

@TotuloWyjaśniam kwestię wliczania takich wiadomości do wyników Jakości Sprzedaży. Wrócę z informacją, gdy będę wiedzieć coś więcej.

Jeśli natomiast chodzi o sugestię przycisku "oznacz jako spam", zachęcam do zamieszczenia pomysłu na tym forum.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Totulo
#9 Pomysłodawca#

@nat_not Dziękuję za szybką reakcję!

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@Totulo Dostałam potwierdzenie, że wiadomość, którą otrzymałeś, zostanie wykluczona ze statystyk. Konto nadawcy zablokowaliśmy.

Dodatkowo uzyskałam zapewnienie, że pracujemy, żeby zminimalizować ilość takich zgłoszeń. Konta rozsyłające spam są blokowane i objęte kontrolą, dzięki której udaje się zatrzymać nowe wiadomości. 

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Totulo
#9 Pomysłodawca#

@nat_not Dziękuję! 🙂

oznacz moderatorów

Bestmallever
#8 Zapaleniec#

Dostałem też tę wiadomość, bo nie odpowiedziałem, odliczono mi 200.😥

oznacz moderatorów

Totulo
#9 Pomysłodawca#

@nat_not, niestety nic takiego nie nastąpiło 😞

Wiadomości nie wykluczony ze statystyk - nadal z jej powodu mam prawie -500 pkt w ocenie. Proszę o interwencję.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@Totulo Mam informację, że zespół techniczny został poinformowany o konieczności usunięcia tej wiadomości. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.

@Bestmallever Zgłosiłeś nam ten przypadek? Kiedy otrzymałeś tę wiadomość?

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Totulo
#9 Pomysłodawca#

@nat_not 🙂 OK, byle zdążyli przed kolejną weryfikacją Super Sprzedawcy.

oznacz moderatorów

Bestmallever
#8 Zapaleniec#

Nie wiem jak zgłosić ten problem do Allegro, planuję poprosić o pomoc w społeczności. Otrzymałem tę wiadomość 11 września.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@Bestmallever W porządku. Poprosiłam, żeby zespół techniczny zajął się też wykluczeniem tej wiadomości ze statystyk na Twoim koncie.

@MTN-PARKIETY Zgłosiłam również Twój przypadek.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

MTN-PARKIETY
#2 Obserwator#
Otrzymałem e-maila w języku chińskim i dlatego nie odpisałem ponieważ nie znam języka chińskiego i czy to może  być podstawą do utraty tytułu Super Sprzedawcy ? 
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

MTN-PARKIETY tak , jeśli nie odpowiesz w ciągu 24H może to zaważyć na SS . Dla spokojności odpowiedz byle jak .

oznacz moderatorów