Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Co prawda napisałem zgłoszenie (jeszcze bez odpowiedzi), ale nie chcę zostawiać tak szerokiego problemu jednemu, biednemu Konsultantowi Allegro, który pewnie nic nie może...
Chodzi o chiński spam w Centrum Wiadomości i jego wpływ na Jakość Sprzedaży. Pewnie niejeden z Was otrzymał czułą wiadomość w stylu:
尊敬的中国卖家: 我们专营Allegro批量采集批量上货批量客服聊天软件(最新版提供了采集拼多多的支持),产品成熟,稳定可靠,采集源支持 拼多多,天猫淘宝,1688,速卖通,Allegro. 我们销售的
co znaczy mniej więcej:
Drodzy chińscy sprzedawcy: Specjalizujemy się w zbieraniu partii Allegro, dostawie partii i oprogramowaniu do czatu wsadowej obsługi klienta (najnowsza wersja zapewnia obsługę zbierania Pinduoduo), produkt jest dojrzały, stabilny i niezawodny, a źródło zbierania obsługuje Pinduoduo, Tmall Taobao, 1688, **piiip**s, Allegro. Sprzedajemy qq: [numer w komunikatorze]
Według mnie takie śmieci powinny być z automatu cięte przez system Allegro. No, ale nie są. Za to z "pomocą" (w tym przypadku w cudzysłowie) przychodzi antyspam na mailu, który skutecznie to odsiał.
W czym problem?
Ano w tym, że - czy to z powodu braku powiadomienia (antyspam), czy choćby i zwykłego braku chęci wdawania się w bezsensowną dyskusję z botem - gdy nie odpiszesz temu robotowi, to Jakość Sprzedaży Ci spadnie. Jeśli masz 3-4 zapytania w miesiącu, jak na przykład ja, to zapomnij, że wypełnisz warunki Super Sprzedawcy (czyli 99% odpowiedzi na każdą wiadomość w ciągu doby).
I teraz pytanie do Allegro: czy na pewno o to Wam chodziło w tych kryteriach, by odpisywać botom siejącym chiński spam? Czy jednak można prosić po pierwsze o usunięcie tego typu "zapytań od Kupujących" z Centrum Wiadomości oraz niewliczanie ich do Jakości Sprzedaży oraz dodatkowo o jakiś przycisk "oznacz jako spam", by móc szybko i sensownie zareagować?
@TotuloWyjaśniam kwestię wliczania takich wiadomości do wyników Jakości Sprzedaży. Wrócę z informacją, gdy będę wiedzieć coś więcej.
Jeśli natomiast chodzi o sugestię przycisku "oznacz jako spam", zachęcam do zamieszczenia pomysłu na tym forum.
@nat_not Dziękuję za szybką reakcję!
@Totulo Dostałam potwierdzenie, że wiadomość, którą otrzymałeś, zostanie wykluczona ze statystyk. Konto nadawcy zablokowaliśmy.
Dodatkowo uzyskałam zapewnienie, że pracujemy, żeby zminimalizować ilość takich zgłoszeń. Konta rozsyłające spam są blokowane i objęte kontrolą, dzięki której udaje się zatrzymać nowe wiadomości.
@nat_not Dziękuję! 🙂
Dostałem też tę wiadomość, bo nie odpowiedziałem, odliczono mi 200.😥
@nat_not, niestety nic takiego nie nastąpiło 😞
Wiadomości nie wykluczony ze statystyk - nadal z jej powodu mam prawie -500 pkt w ocenie. Proszę o interwencję.
@Totulo Mam informację, że zespół techniczny został poinformowany o konieczności usunięcia tej wiadomości. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.
@Bestmallever Zgłosiłeś nam ten przypadek? Kiedy otrzymałeś tę wiadomość?
@nat_not 🙂 OK, byle zdążyli przed kolejną weryfikacją Super Sprzedawcy.
Nie wiem jak zgłosić ten problem do Allegro, planuję poprosić o pomoc w społeczności. Otrzymałem tę wiadomość 11 września.
@Bestmallever W porządku. Poprosiłam, żeby zespół techniczny zajął się też wykluczeniem tej wiadomości ze statystyk na Twoim koncie.
@MTN-PARKIETY Zgłosiłam również Twój przypadek.
MTN-PARKIETY tak , jeśli nie odpowiesz w ciągu 24H może to zaważyć na SS . Dla spokojności odpowiedz byle jak .