Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Spotkałem się z kupującym, wysłałem wiadomość reklamową przez "Pytanie o ofertę" i poprosiłem o dodanie danych kontaktowych. Nie odpowiedziałem mu, a potem dowiedziałem się, że odjęto 200 punktów. Myślę, że to nierozsądne. Czy istnieje sposób zgłaszania kupujących?
@Bestmallever Tu nie ma czego zgłaszać. Na wiadomości od kupujących musisz odpowiadać, w przeciwnym razie tracisz punkty.
@xyz96 Ten użytkownik to sprzedawca zagraniczny i jego post jest przetłumaczony translatorem (mocno nieporadnie, ale tytuł wskazuje na realny problem), wygląda to na kolejny przypadek spamu od kupujących w zapytaniach: Chiński spam - Społeczność Allegro - 252738
@Bestmallever "...wysłałem wiadomość reklamową przez "Pytanie o ofertę"
Moim skromnym zdaniem, te 200 pkt to niska kara za rozsyłanie spamu. Oczywiście nierozsądne wysyłanie spamu, natomiast 200 pkt kary, bardzo rozsądne, mogło być gorzej.
@br. Przecież to pisze gościu z zagranicy przez tłumacza. Chodzi o to, że on dostał spam od kupującego, na który nie odpowiedział.
@Client:94057046 Sprzedawca korzystający z translatora? Gratuluję wytrwałości, jeśli on czyta i rozumie regulamin Allegro z translatora (a niewielu naszych sprzedawców ten regulamin zna i rozumie), to nie widzę świetlanej przyszłości dla tego sprzedawcy.
200 pkt to niewiele, prawdopodobnie dostał tą trefną wiadomość od kolegi, od konkurencji.
Bestmallever na takie zapytania odpowiadam uszczypliwym emotikonem 😁