Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupujący dokonał 3 różnych zamówień za pobraniem na 3 naszych kontach firmowych.
Numer zamówienia:
e58a5f11-6741-11ee-8fcd-0f710ce14871
Przesyłki nieodebrane i wracają do nas.
Przed wysyłką podejrzewałem, że to jakiś wałek, ale niestety podany numer telefonu nie odpowiada. Musiałem zamówienie zrealizować, bo wtedy bym się jeszcze bardziej naraził na zasadny negatyw i brak zwrotu prowizji.
Spodziewam się, że to jakiś ruch konkurencji lub dowcipnisia (konto od mniej niż miesiąc).
Zamówienie wysłane ekspresowo w deklarowanym czasie.
Czy w razie komentarza negatywnego ocena zostanie usunięta z tych 3 kont przez Allegro?
I czy mogę wnosić o blokadę tego konta, bo ewidentnie jest to celowe działanie na niekorzyść firmy?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Hurtownia_SSS Cześć! Konto zostało zablokowane, w razie problemów daj mi proszę znać w tym wątku 🙂
Dziękuję za pomoc 🙂