Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za udział w webinarze!
W tym wątku możecie zadać dodatkowe pytania na temat rozpoczęcia sprzedaży na Alegro, a odpowiedzi udzielą Wam eksperci w konkretnej dziedzinie.
Sprawdźcie też nasz artykuł, który w kilku krokach wyjaśnia jak wystawić ofertę na Allegro
@a_szyszlowska Agnieszka pracuje w Allegro od 4 lat. Dba o możliwie najszybsze i najbardziej efektywne wdrożenie Partnera B2B na platformę. Służy pomocą przy rejestracji konta firmowego w serwisie, a także przy wystawieniu pierwszej oferty, aby Partner w możliwie krótkim czasie mógł zacząć osiągać najwyższe wyniki ze sprzedaży oferowanych przez siebie produktów.
@kaminski_pc pomaga nowym sprzedawcom rozwijać się (i swoją sprzedaż ;)) na Allegro. Jego celem jest, aby nowi Partnerzy zdobyli odpowiednie umiejętności i wiedzę, dzięki którym łatwiej i szybciej rozwiną sprzedaż na naszej platformie. Przygotowuje m.in . materiały edukacyjne czy specjalne programy, które pomogą w osiągnięciu tego celu. Przykładem takich narzędzi są Program powitalny czy Program Zacznij Sprzedaż z Allegro Smart!.
@d_pustelnik pracuje w obszarze wsparcia Sprzedających na Allegro, który obejmuje szeroki zakres obsługi konta na Allegro. Pomaga korzystać z narzędzi i zakładek jakie oferuje panel sprzedażowy, dodatkowo wyjaśnia zasady programów: Allegro Smart i Super Sprzedawca. Wspiera procesy logistyczne związane z obsługą i dostawą paczek do Kupujących. Zajmuje się również kwestiami dotyczącymi procesu łączenia ofert z produktami Katalogu Allegro oraz zagadnieniami związanymi z tematyką API, Sandbox i wystawianiem z pliku.
Zachęcamy do zadawania pytań!
Kilka przydatnych porad na start znajdziecie również w naszym e-booku Mistrzowie sprzedaży na Allegro.
Zgadza się, opłata w kwocie 8,99 złotych obejmuje wszystkie gabaryty tzn A, B, C:
Gabaryt A – maksymalne wymiary 8 × 38 × 64 cm, maksymalna waga: 25 kg
Gabaryt B – maksymalne wymiary 19 × 38 × 64 cm, maksymalna waga: 25 kg
Gabaryt C – maksymalne wymiary 41 × 38 × 64 cm, maksymalna waga: 25 kg
tak więc nie ma znaczenia, który z nich zostanie wybrany. Opłata będzie taka sama w ramach metody Allegro Paczkomaty Inpost.
[Pytanie z webinaru]
Jak założyć konto firmowe, czy abonament jest obowiązkowy i ile kosztuje?
Konto firmowe możesz zarejestrować przez ten formularz.
Uzupełnij wszystkie pola i potwierdź rejestrację mailowo. Tutaj znajdziesz szczegółową instrukcję, jak krok po kroku założyć konto.
Rejestracja jest całkowicie darmowa. Wykupienie abonamentu nie jest obowiązkowe, ale warto z niego korzystać - znajdziesz w nim wiele przydatnych narzędzi.
Mamy 3 rodzaje abonamentu: podstawowy (39zł za 30 dni), profesjonalny (199zł za 30 dni) i ekspercki (3000zł za 30 dni). Tutaj sprawdzisz szczegóły dotyczące abonamentu.
[Pytanie z webinaru]
Mam konto jako kupujący na allegro od dawna. Chcę otworzyć własną działalność i zacząć sprzedawać na allegro. Czy mogę to zrobić na obecnym koncie czy lepiej otworzyć nowe konto na allegro i co wtedy z adresem e-mail? Można założyć konto na ten sam adres?
Konto zwykłe w każdej chwili możesz przekształcić w firmowe na dane Twojej jednoosobowej działalności gospodarczej lub jednoosobowej spółki z o.o.
Możesz też założyć nowe konto firmowe, jednak na inny adres mailowy. Jeden mail może być przypisany tylko do jednego konta Allegro. Decyzja należy do Ciebie 🙂
Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje - jak przekształcić konto oraz jak zarejestrować nowe.
[Pytanie z webinaru]
Ile mogę mieć kont powiązanych do jednego konta z abonamentem?
Nie mamy ustalonego limitu. Możesz połączyć dowolną ilość kont w ramach abonamentu.
[Pytanie z webinaru]
Wystawiając towar (nie z pliku, a ręcznie) mogę go podpiąć pod dwie kategorie?
Nie ma takiej możliwości.
[Pytanie z webinaru]
Jak sprawdzić prowizję od sprzedaży?
Szczegółowe informacje dotyczące opłat w Serwisie znajdziesz w Regulaminie Allegro załączniku nr IV. Możesz również skorzystać z narzędzia, jakim jest kalkulator opłat.
[Pytanie z webinaru]
Czy da się już usuwać stare cenniki których już nie używam?
Niestety nie ma jeszcze takiej możliwości. W takim przypadku sugeruję ich edycję i nadpisanie danych w celu aktualizacji cennika. Mam świadomość jednak, że to rozwiązanie może nie do końca sprawdzić się w każdym przypadku.
Dodam, że cenniki są wyświetlane alfabetycznie. Co oznacza, że masz wpływ na ich kolejność wyświetlania się w polu wyboru. Wystarczy podczas edycji zmienić ich nazwę.
[Pytanie z webinaru]
Jak wystawiać rzecz nienową?
Jeżeli sprzedajesz na koncie firmowym, to wystarczy zaznaczyć w sekcji Produkt w ofercie parametr [Stan] na status “Używany”.
W przypadku posiadania konta indywidualnego sprzedaż odbywa się na Allegrolokalnie.pl. Podczas wystawiania oferty również jest możliwość wybrania opcji stanu przedmiotu.
[Pytanie z webinaru]
Czy można aktualizować ceny ofert w trakcie trwania ich sprzedaży?
Wszystko zależy jaki typ i format oferty wybierzesz. W przypadku ogłoszeń cenę przedmiotu zmienisz w każdej chwili.
Przy ofertach produktowych w zależności od formatu wygląda to następująco:
[Pytanie z webinaru]
Do końca kwietnia allegro daje preferencyjne warunki dla firm rozpoczynających sprzedaż na platformie. Czy planowane są takie warunki też na kolejne miesiące?
Tak 🙂 Przedłużamy warunki dla firm zarejestrowanych do końca maja.
Tutaj regulamin programu.