anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktualizacja danych w jakości sprzedaży

Mamcilale
#7 Wielbiciel#

Witam,

Czy u Państwa również występują opóźnienia w aktualizacji danych w zakładkach takich jak "Jakość sprzedaży", czy "Skuteczność wysyłki" ? Prowadzimy sklep od miesiąca i w tym czasie informacje te zaktualizowały się tylko raz na dodatek dopiero po naszej interwencji w dziale obsługi. Obecnie od tygodnia dane te się nie zmieniły.

Dziękuję za odpowiedź,

Pozdrawiam!

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Mamcilale z tego co widzę to dane w Twojej jakości sprzedaży zostały zaktualizowane dziś o 6:13 i są aktualizowane codziennie, jednak pokazują wyniki z poprzedniego dnia. Jako liczbę zamówień podane jest 16, widzę, że zrealizowaliście ich 18, ale jedno jest z dzisiaj, a to z wczoraj mogło się jeszcze nie zaktualizować. Widzę, że napisałaś do nas w tej sprawie, więc na pewno otrzymasz odpowiedź na maila, jeśli to nie problem to daj proszę znać co było tego przyczyną, ta informacja może być przydatna dla innych Sprzedających, którym nie będą się zgadzać wyniki w jakości sprzedaży.   

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mamcilale
#7 Wielbiciel#

@la_nikaPani Moniko,

Po pierwsze dziękuję za szybką odpowiedź,

Po drugie..

Tak i nie 🙂

Doskonale to widać na przykładzie zakładki "Skuteczność wysyłki". Jak Pani wspomniała, zrealizowaliśmy 16 zamówień, z czego większość w ten sam dzień, najpóźniej następnego dnia, przy ustawionym czasie realizacji 3 dni.

Przykładowe statystyki:

1. List przewozowy dodany w terminie
-
88% 7 z 8 dodanych listów przewozowych

Brakuje danych o połowie listów przewozowych,

2. Czas dostawy

- Ten sam dzień 0%
- Następny dzień 0%
- 2 dni 18%
- 3 dni i więcej 82%
 
Przy czym jak wspomniałem na początku, zdecydowana większość zamówień wysyłana jest w ten sam lub następny dzień,
 
Pozdrawiam serdecznie,
 
Mamcilale
 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Mamcilale widzę, że otrzymaliście odpowiedź i wyjaśnienie w mailu. Aby mieć pewność, że numery przesyłek oraz dane Kupujących są prawidłowo przekazywane do przewoźnika warto nadawać przesyłki z Wysyłam z Allegro lub przez dedykowane narzędzia konkretnych przewoźników np. Managera przesyłek dla InPost lub DPD online dla DPD. Brak statusu może wiązać się z tym, że zakodowane adresy odbiorców przesyłek nie są przekazywane prawidłowo, a wówczas przewoźnik nie ma możliwości przekaznia nam informacji o statusie przesyłki. Czy po naszej odpowiedzi już wszystko się zgadza? Czy druga sprawa, (weryfikacji wypłat) również została rozwiązana? Pozdrawiam!   

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów