anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja konta wypłat na Revolut

Client:43942039
#7 Wielbiciel#

Witam.

chcialbym wypłacić zgromadzone na PayU środki na konto zagraniczne Revolut. Dokonałem przelewu zgodnie z instrukcjami na forum społeczności, środki po 3 dniach wróciły. W międzyczasie przyszedł mail od PayU, żebym podał jeszcze raz wszystkie dane, numer konta i nazwę banku, co oczywiście zrobiłem.  Niestety wypłaty są nadal nie aktywne, widnieje informacja, że konto jest w trakcie weryfikacji. Chciałbym uzyskać pomoc i być może przyspieszyć proces, ponieważ chciałbym zlecić wypłatę jeszcze przed 14 dniem miesiąca.
Dziękuję za pomoc.

 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43942039 jeśli widzisz komunikat, że trzeba czekać, to musisz uzbroić się w cierpliwość i jeszcze poczekać, bo nie mamy możliwości, aby to przyspieszyć. Jeśli sytuacja nie zmieni się po 3 dniach roboczych, wówczas daj nam znać, a będziemy działać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:43942039
#7 Wielbiciel#

Witam ponownie,

niestety nic się nie zadziało do tej chwili. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43942039 Prześlij proszę potwierdzenie w formacie PDF przez formularz

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

Client:43942039
#7 Wielbiciel#

Czy mogę prosić o konkretny adres e-mail na który prześlę potwierdzenia nadania i zwrotu środków do PayU ? W podanym formularzu nie mam możliwości załączenia plików, a rozmowa z chatbotem nie wiele wnosi.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43942039 ten formularz jest prawidłowy, ale zamiast rozmowy z chatbotem wybierz opcję "Wyślij przez e-mail". 

Zrzut ekranu 2024-01-17 o 16.31.50.png

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:43942039 Wszystkie dane są zgodne, wróciły i chcą powtórnego potwierdzenia> coś nie pasowało im?

oznacz moderatorów

Client:43942039
#7 Wielbiciel#

W poniedziałek zrobiłem przelew w EUR, we wtorek przyszedł mail o potwierdzenie danych, konta, banku, po uzupełnieniu tych danych pojawiła się opcja zlecenia wypłaty środków które przelałem w celu weryfikacji. Dzisiaj po 10 rano środki wróciły na moje konto. 

oznacz moderatorów