Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
chcialbym wypłacić zgromadzone na PayU środki na konto zagraniczne Revolut. Dokonałem przelewu zgodnie z instrukcjami na forum społeczności, środki po 3 dniach wróciły. W międzyczasie przyszedł mail od PayU, żebym podał jeszcze raz wszystkie dane, numer konta i nazwę banku, co oczywiście zrobiłem. Niestety wypłaty są nadal nie aktywne, widnieje informacja, że konto jest w trakcie weryfikacji. Chciałbym uzyskać pomoc i być może przyspieszyć proces, ponieważ chciałbym zlecić wypłatę jeszcze przed 14 dniem miesiąca.
Dziękuję za pomoc.
@Client:43942039 jeśli widzisz komunikat, że trzeba czekać, to musisz uzbroić się w cierpliwość i jeszcze poczekać, bo nie mamy możliwości, aby to przyspieszyć. Jeśli sytuacja nie zmieni się po 3 dniach roboczych, wówczas daj nam znać, a będziemy działać.
Witam ponownie,
niestety nic się nie zadziało do tej chwili.
@Client:43942039 Prześlij proszę potwierdzenie w formacie PDF przez formularz.
Czy mogę prosić o konkretny adres e-mail na który prześlę potwierdzenia nadania i zwrotu środków do PayU ? W podanym formularzu nie mam możliwości załączenia plików, a rozmowa z chatbotem nie wiele wnosi.
@Client:43942039 ten formularz jest prawidłowy, ale zamiast rozmowy z chatbotem wybierz opcję "Wyślij przez e-mail".
@Client:43942039 Wszystkie dane są zgodne, wróciły i chcą powtórnego potwierdzenia> coś nie pasowało im?
W poniedziałek zrobiłem przelew w EUR, we wtorek przyszedł mail o potwierdzenie danych, konta, banku, po uzupełnieniu tych danych pojawiła się opcja zlecenia wypłaty środków które przelałem w celu weryfikacji. Dzisiaj po 10 rano środki wróciły na moje konto.