anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja konta

Nexus-Sklep
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, czy jest szansa aby przyspieszyć aktywację konta biznes? Pozdrawiam

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Nexus-Sklep a czy wysłałeś wszystkie potrzebne dokumenty i wykonałeś przelew weryfikacyjny? 

 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Nexus-Sklep
#8 Zapaleniec#

Jak najbardziej, dokumenty wysłane, przelew zrobiony

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Nexus-Sklep prześlij proszę potwierdzenie przelewów na adres spolecznosc@allegro.pl i napisz proszę jakie dokumenty zostały załączone podczas weryfikacji. Dowiem się, czy czegoś brakuję i dam znać.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Nexus-Sklep
#8 Zapaleniec#

Wysłane

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Nexus-Sklep potwierdzam, że otrzymałam Twoją wiadomość 🙂 Dowiaduję się czy czegoś jeszcze brakuje i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Nexus-Sklep i już wracam z potwierdzeniem, że wszystko wygląda poprawnie, czekamy jeszcze tylko na potwierdzenie przelewu od operatora, przykro mi, ale tego nie możemy przyspieszyć. Mam nadzieję, że wkrótce otrzymasz potwierdzenie, że konto jest już aktywne. Taka weryfikacja może zająć do trzech dni roboczych, więc jeśli, w tym czasie nie otrzymasz informacji o aktywowaniu konta, to daj proszę znać!

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Nexus-Sklep
#8 Zapaleniec#

Ok, dziękuję!

oznacz moderatorów

Nexus-Sklep
#8 Zapaleniec#

Wskoczyło 60%, pozostała tylko weryfikacja firmy, może teraz uda się coś zrobić? 🙂

oznacz moderatorów