Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, czy jest szansa aby przyspieszyć aktywację konta biznes? Pozdrawiam
@Nexus-Sklep a czy wysłałeś wszystkie potrzebne dokumenty i wykonałeś przelew weryfikacyjny?
Jak najbardziej, dokumenty wysłane, przelew zrobiony
@Nexus-Sklep prześlij proszę potwierdzenie przelewów na adres spolecznosc@allegro.pl i napisz proszę jakie dokumenty zostały załączone podczas weryfikacji. Dowiem się, czy czegoś brakuję i dam znać.
Wysłane
@Nexus-Sklep potwierdzam, że otrzymałam Twoją wiadomość 🙂 Dowiaduję się czy czegoś jeszcze brakuje i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@Nexus-Sklep i już wracam z potwierdzeniem, że wszystko wygląda poprawnie, czekamy jeszcze tylko na potwierdzenie przelewu od operatora, przykro mi, ale tego nie możemy przyspieszyć. Mam nadzieję, że wkrótce otrzymasz potwierdzenie, że konto jest już aktywne. Taka weryfikacja może zająć do trzech dni roboczych, więc jeśli, w tym czasie nie otrzymasz informacji o aktywowaniu konta, to daj proszę znać!
Ok, dziękuję!
Wskoczyło 60%, pozostała tylko weryfikacja firmy, może teraz uda się coś zrobić? 🙂