Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
W śledzeniu przesyłki jednego z moich klientów który zamówił przez Allegro One wyświetla się ta wiadomość :
Wybrany punkt docelowy jest niedostępny. Skontaktuj się z nami lub sprawdź pełną historię przesyłki.
Co w tym przypadku mogę zrobić ? Jak kupujący mógł wybrać punkt którego nie ma ? Czy mam czekać aż przesyłka wróci do mnie ?
Nie oznacza ze wybrał punkt którego nie ma, tylko po prostu są inne przyczyny, awaria przepełnienie itd,
Okej, rozumiem. Wiesz może co się teraz stanie z przesyłką ?
Bedzie czekać albo pojedzie tam gdzie powinna jak będzie dla niej miejsce, taką informację dostanie kupujący.
@Client:61455079 Podaj proszę numer tej przesyłki. Skontaktujemy się z kupującym w celu ustalenia punktu alternatywnego. 🙂