Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy próbie nadania paczki Pocztex 48 wyskakuje mi taki błąd:
"Błąd przetwarzania
Nie można zamówić wybranej paczki: Niepoprawne dane autoryzacyjne"
Wcześniej nie posiadałem umowy i do wczoraj wszystko działało.
Dane adresowe uzupełnione.
Nr zamówienia 24360b11-06cc-11ed-9f7e-6dca40fa61de
Problem występuje również przy innej placówce nadawczej.
Witam, wcześniej nie miałem problemów z wysyłaniem z poczty a dziś taki komunikat: ( Nie można zamówić wybranej paczki: Niepoprawne dane autoryzacyjne ) , czy tylko ja mam taki problem?
04579913-087c-11ed-9f59-377a993c676f
Nie tylko ty ,poczytaj sobie tu na forum jest od kilku dni ten problem przerabiany i są wskazówki jak go poprawić .
Dziękuję za Wasze zgłoszenia, problem wciąż występuje. Nasz dział techniczny pracuje nad jego wyeliminowaniem. Proszę Was o cierpliwość.
Dlaczego nie piszecie do kupujących o waszej awarii?!!!! Klienci dalej kupują z przesyłką poczty polskiej a my musimy świecić 4 literami za was!!!!
Działa.
Witam, mam ten sam problem z pocztą, nie mogę nadać przesyłki. Miałem wcześniej umowę z pocztą ale wygasła bo nie korzystałem z ich usług. Po zmianie warunków SMART przez allegro musiałem dodać kuriera pocztex i teraz nie mogę nadać przesyłki wyskakuje taki komunikat "Niepoprawne dane autoryzacyjne"
@FabryKa_Klockow Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie. Sprawdzę to.
Witam.
Mam problem z wygenerowaniem etykiety nadawczej.
Pojawia mi się komunikat
"Nie można zamówić wybranej paczki: Niepoprawne dane autoryzacyjne"
Proszę o pomoc.
Mam to samo od wczoraj, masa paczek wisi i czeka
Mam to samo, Allegro kiedy naprawicie ten problem? Jest on od wczoraj!
Nr zamówień:
4ec6c931-06d3-11ed-9afe-3f57c20576d1
f2be4652-0852-11ed-9137-0980f714bb66
2e137881-0766-11ed-b456-d3222e033bb1
W sekcji: "Wybierz termin i miejsce, w którym przekażesz przesyłki"
po kliknięciu przycisku "Zamawiam" pojawia się komunikat:
"Błąd przetwarzania
Nie można zamówić wybranej paczki:Niepoprawne dane autoryzacyjne"
Proszę o jak najszybszą pomoc.
@TonextModa Sprawdź proszę czy masz podany adres nadawcy w książce adresowej w ustawieniach zamówień.
to kontynuacja poprzedniego błędu, niepoprawne dane autoryzacyjne
mam to samo , adres nadawcy jest ok, w polu urząd nadania nie da się nic wpisać ani wybrać, pusto tam, wyskakuje komunikat , błąd przetwarzania, punkt nadania nie poprawny,
u mnie to się to się pojawiło po info koło 15,30 że awaria naprawiona, a że nadal nie działało było wskazanie od HolaOla wyczyść pliki cookies, no i wyczyściło punk nadania
zamówienie, nadal nie działa
b2b9d321-07ae-11ed-afa3-c31a1e82e08a
To nie działa, nadal nie mogę wysłać 11 paczek. Pomożecie ?
Mi nie działa, nie mogę wysłać 11 przesyłek!!! Potrzebuję pomocy!!!
9331a915-084e-11ed-940c-41b99c1dfa6e
9d82ae31-084b-11ed-b55d-479afc7aefe3
a55c4221-0831-11ed-8ad0-092248f3f8a1
f066c7c1-0810-11ed-9280-3d04a9a4b40f
9e135b71-0809-11ed-bf3b-6f3affb0fc9b
aecdfce4-0804-11ed-baf6-d7979cc3100d
ea7ad3d1-07fa-11ed-baaf-797c9ff48fb6
ead30ac1-079e-11ed-b649-a3abe691e3eb
5bf24c31-0799-11ed-afa3-c31a1e82e08a
6e87cb51-0798-11ed-8237-ad65a507c972
ed6e5ba1-0789-11ed-b2cb-053506893ec1
Tak, mam podany adres nadawcy w książce adresowej
U mnie poszło , jest naprawione.