Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jak to jest ze zwrotami? Jeżeli ktoś ma smart to przy zwrocie ja mam pomniejszać o dostawę czy nie? Druga rzecz , klient opłacił ja wydrukowałem etykiety i zamówiłem podjazd, on w tej chwili zrezygnował, koszt dostawy 29,98 ja mam to w całości zwrócić . Proszę o cierpliwość, dopiero się tego uczę
@rikgloc jeśli ktoś ma Smart! to nie płaci za dostawę. W przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu) sprzedający zwraca wraz z pieniędzmi za przedmiot koszt przesyłki w pierwszą stronę w wysokości równej najtańszej przesyłce w ofercie (Smart! się tutaj nie liczy).
Czyli gdyby ktoś bez Smart! kupił u Ciebie np. produkt z oferty nr 17280104818 i odstąpił od umowy (zamówienie nie jest Smart!) to odsyła zamówienie na swój koszt, a Ty zwracasz 44,65 zł (koszt produktu + 9,99 zł najtańsza dostawa).
Pomniejszyć kwotę zwrotu można tylko jeżeli kupujący odstąpił od umowy, a zwrócony produkt ma ślady użytkowania, które powodują zmniejszenie wartości przedmiotu (dotyczy to tylko produktu, nie opakowania).
Jeśli kupujący zrezygnował z zamówienia przed wysłaniem przesyłki, możesz anulować wygenerowaną etykietę i zamówiony podjazd. Opłata nie będzie naliczona.
Możesz anulować przesyłkę w zakładce Zamówione przesyłki.
Nie mogę anulować, gdyż ta opcja świeci mi się na szaro
17284926766 chodzi o to zamówienie
@rikgloc W przypadku zamówionego podjazdu przewoźnik blokuje możliwość anulowania etykiety.
ok, więc jak mam w tej sytuacji postąpić, bo dalej nie wiem
czyli mam w takim przypadku zrobić klientowi zwrot z najtańszą przesyłką ?
@rikgloc Konsultuję sprawę.
@rikgloc Możesz zlecić do kupującego zwrot normalnie poprzez zakładkę Zamówienia zgodnie z tym artykułem.
tak, ale proszę o jasną odpowiedz odnośnie kosztów dostawy, jeżeli jest etykieta i zamówiony podjazd czy te koszty mam cale zwrócić, czy tylko najtańszą dostawę?