anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro wypłacioło kupujacemu zwrot, mimo ze ten nie odesłał towaru.

michalkutowski1
#8 Zapaleniec#

Witam. Chciałbym zapytać czy ktos miał podobną sytuację, mianowice sprzedalem przez licytację konsole wraz z zestawem akcesorii, kupujący zgłosił problem ze zasilacz nie pasuje do konsoli i chce wymiany. Ja nie mając tego zasilacza a nie chcąc się kłócić proponuje zwrot całości, kupujący zgadza się ale nakazuje mi kupic etykietę bo nie bedzie płacił ok etykietę kupiłem oplaciłem wysłałem tak jak kupujacy chciał. Wiec teoretycznie powinienen czekac na zwrot towaru. Minął tydzień, dwa, i dostaje informację ze allegro wyplaciło zwrot z Allegro Protect ale towar do mnie nie doszedł. Czy w takim przypadku allegro mialo prawo tak zrobic? Czy ktos miał podobną sytuację? 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

kostas11
#21 Demiurg#

@michalkutowski1 a obciążyli Cibie ? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

michalkutowski1
#8 Zapaleniec#

Oczywiście że tak, zostało to doliczone do mojego rachunku.

oznacz moderatorów

michalkutowski1
#8 Zapaleniec#

Oczywiście że tak. Doliczono to do mojego rachunku. 

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

to są jakieś jaja moim zdaniem. Jednym wypłacają z czapy odszkodowania i jeszcze produkt zostaje w ich posiadaniu, a wcześniej był temat z telefonem, gdzie człowiek został bez produktu i bez wypłaty odszkodowania. Gdzie tu jest jakaś logika ? Na jakiej podstawie obarczono kwotą z AP sprzedającego ? bo trafił na cwaniaka klienta ? no fakt, takich będzie więcej i więcej, skoro ten program tak działa.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

michalkutowski1
#8 Zapaleniec#

Moim zdaniem również sytuacja w jakiej sie znalazłem jest irracjonalna bo nie rozumiem dlaczego allegro zwraca pieniądze kupujacym ktorzy złożyli wniosek a nie odesłali towaru. Nie mogłem zwrócić pieniedzy na przedmiot ktory do mnie nie dotarł to jest chyba logiczne. Stąd tez moje pytanie czy ktoś miał taką sytuację. 

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

Były już opisywane tutaj takie sytuacje, więc nie są one jednostkowe. W jaki sposób prowadziłeś korespondencję z klientem ? rozumiem, że założył dyskusję ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@michalkutowski1zgłoszenie na policję oszustwo art 286kk i przywłaszczenie mienia / kradzież to już jest jazda po bandzie masz korespondencję z kupującym na temat tego że ma odesłać i zwrócisz kasę jako dowód oraz wysłaną etykietę

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@michalkutowski1 Nie podałeś tutaj szczegółów dot. tej transakcji, ale zakładam, że chodzi o tę z 2021 r., więc spieszę z wyjaśnieniem, że wypłaciliśmy rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, ponieważ Twoja ostatnia wypowiedź z dyskusji w dniu 19.09.2021r. brzmiała: "W ciągu najblizszych dni pieniadze zostaną zwrocone na Pana konto." Do 30.09.2021 r. to nie nastąpiło, więc kupujący złożył wniosek z wyjaśnieniem, że po odesłaniu produktu mimo uprzedniej deklaracji nie otrzymał zwrotu pieniędzy, więc my ten wniosek zaakceptowaliśmy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

michalkutowski1
#8 Zapaleniec#

Jak miałem wysłać pieniądze skoro nie otrzymałem zwrotu towaru.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ To odesłał czy nie? 🤔

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

no nie odesłał bo czekał widocznie 1.5roku na odesłanie kasy by odesłać konsolę czyli parodia

oznacz moderatorów

michalkutowski1
#8 Zapaleniec#

Oczywiście że nie odesłał, do tego w dyskusji o ktorej wyzej bylo wspomniane kupujacy napisał ze jeśli nie wysle mu oplaconej etykiety to nie odeśle mi sprzetu a sprzet trafi do zakladu utylizacji. Także etykietę zwrotną kupujący otrzymał. Lecz do tej pory w aplikacji inpost przesylka jest "w przygotowaniu". Skoro zostało ustalone ze kupujący zwróci towar to najpierw następuje zwrot towaru a nie zwrot środków. Skad moge miec pewność ze ktos nie zniszczył sprzętu? W szczególności że już w tej sprawie kontaktowalem sie z kupujacym aby odesłał sprzet ale brak odpowiedzi. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pytam bo Do 30.09.2021 r. to nie nastąpiło, więc kupujący złożył wniosek z wyjaśnieniem, że po odesłaniu produktu mimo uprzedniej deklaracji nie otrzymał zwrotu pieniędzy, więc my ten wniosek zaakceptowaliśmy. i widzę że już moderacja nie odpisuje.☹️

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@michalkutowski1 09.09.2021 r. kupujący w dyskusji poinformował Cię, że nadał przesyłkę z głośnikiem za pośrednictwem firmy Inpost i podał numer do jej śledzenia. Następnego dnia potwierdziłeś jej odbiór, ale poinformowałeś, że brakuje kabla, który był do niego dołączony. Kupujący zapewnił, że dośle go pocztą i tak też zrobił. 14.09.2021 r. nadał kabel listem poleconym, a według truckingu odebrałeś ją dwa dni potem, czyli 16.09.2021 r.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@michalkutowski1 To jak to w końcu było? Odesłał czy nie odesłał? Kto tu kogo robi w ...? 🙈

oznacz moderatorów

michalkutowski1
#8 Zapaleniec#

Nie odesłał, pomimo ze w dyskusji zostala wyslana oplacona etykieta ale pani moderator cos nie ogarnieta bo nie chodzi o głośnik xd

oznacz moderatorów

michalkutowski1
#8 Zapaleniec#

Ale ja nie o tej przesyłce mówię. Gdyby Pani czytala ze zrozumieniem od razu wiedzialaby Pani ze nie chodzi o głosnik xd

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@michalkutowski1 podaj nr zamówienia najlepiej.

@_HolaOla_ pierwsza wiadomość - "sprzedalem przez licytację konsole wraz z zestawem akcesorii".

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@michalkutowski1 Na Gadane zawsze staramy się pomóc, ale jest to utrudnione, kiedy nie mamy danych lokalizujących zamówienie. W wątku nie podałeś żadnych informacji (numeru zamówienia, daty, id dyskusji), dlatego jeśli nie chodzi o sprawę, o której pisze @_HolaOla_, to udostępnij nam więcej danych i odniesiemy się do tego ponownie. 

oznacz moderatorów