Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Powyżej znajduje się fragment zestawienia "godzin wysyłki tego samego dnia". Już nie mam siły po prostu do tego, spójrzcie na daty. Każda paczka z tych 3 (tak jest generalnie zawsze ale wstawiam fragment). Jest wysłana tego samego dnia, dociera kolejnego dnia do zamawiającego. I w 2 przypadkach "Czy szybka dostawa?" Tak a w jednym Nie. Proszę o moderatora o wytłumaczenie dlaczego tak jest. Niepojętym jest dla mnie fakt, jak można mieć tutaj więcej niż 30%. Wysyłam zawsze w terminie a to liczy sobie jak chce. Dlaczego @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ?
@Marshall011 Cześć. 🙂 Skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią - podaj mi tylko proszę numery tych zamówień.
b046fe02-dde3-11ec-90f2-d140e6f9a46f
d80398b1-e007-11ec-80e3-ebaad097b39c
49d9ed64-e49d-11ec-8118-b9d620e39e5c
e0e80681-e31a-11ec-a2b9-cb6743a37d71
b0c35891-e286-11ec-b85d-8594e3bc6e56
1fd46d31-dd20-11ec-88ea-fddc8dcb687a
64e73291-deab-11ec-8d15-cd33ea733b57
81eec191-df92-11ec-a4ac-d3934a4756f4
74a02261-dcac-11ec-8caa-8f0929628502
175cdf12-d7a9-11ec-8294-95e716a20d00
dabf8a61-d390-11ec-8916-77df5dd77179
4ad80b72-d552-11ec-a2ec-4d06f00a5740
9d641ce3-d5ba-11ec-ab08-55b19f656fb6
3a7bd380-d5a0-11ec-8824-55715faf8632
d52b56f0-d3c8-11ec-8916-77df5dd77179
3eac46f1-d033-11ec-9fff-ad066895f74f
fbbc9a90-d116-11ec-9d12-4955e76e17f7
607f805b-d081-11ec-8bf4-8d8b1447854f
8554c7e3-d6ea-11ec-84d0-f72759e6cc09
9d9ccca1-d2e7-11ec-aeb7-0b3ee1a35253
9d0cd4c1-d2ff-11ec-a961-17235eec412e
d872eba0-ce48-11ec-b7d4-8d24c0964a32
c304fbb2-ce97-11ec-8c5e-e7da013e6a71
1160fbf1-cf98-11ec-b8ec-8f310be4404d
566d37c1-cf59-11ec-a18a-5385be95de1c
@Marshall011 W kolumnie "Data dostawy" dla tych zamówień widniał "Brak" dlatego, że statusy o dostarczeniu przesyłek do Paczkomatu są dopiero z wczoraj. W związku z tym w wygenerowanym wcześniej raporcie nie ma możliwości, aby te daty się tam pojawiły
Z tego też powodu "Szybka dostawa" została oceniona na Nie, bo nie było podstawy do oceny. Zweryfikuj dzisiejszy raport, ponieważ dane dla tych zamówień powinny się zaktualizować.
Wydaje mi się że w kolumnie data dostawy znajdują się daty...raport z dziś. Nie mówię o 2 ostatnich, mówię o wszystkich.
@Marshall011 Na podstawie najnowszego raportu: dostawa następnego dnia jest liczona od daty opłacenia zamówienia. Na przykład spójrzmy na pierwsze zamówienie (numer b046fe02-dde3-11ec-90f2-d140e6f9a46f). Zostało ono opłacone 27.05.2022, godz. 19:38, a dostarczone 31.05.2022, więc nie jest to dzień następny.
Kolejny przykład, zamówienie numer 566d37c1-cf59-11ec-a18a-5385be95de1c (trzecia pozycja od końca) - zamówienie zostało opłacone 09.05.2022, godz. 07:32, a dostarczone 11.05.2022.
Mamy w planach umieścić w raporcie kolumnę z datą opłacenia zamówienia, bo widzimy, że takie informacje z pewnością będą przydatne.
Hola hola, 27.05 to jest piątek, godz. 19.48 (mam ustawione że do 14 tego samego dnia). Kolejny dzień to sobota (mam ustawioną wysyłkę od pn-pt) tak więc nadaję ją w poniedziałek rano 30.05 po czym po 1 dniu dociera ona do kupującego. Wszystko zgodnie z deklaracją, jakby opłaciła przesyłkę w piątek do 14 miała by w sobotę w paczkomacie produkt.
Przykład numer dwa, zakup 09.05 godz. 7.32, zgodnie z deklaracja zakupy do 14 wysyłam tego samego dnia, więc czekam do 14 na inne zamówienia. Mija godz. 14, idę do paczkomatu, 14.14 paczka znajduje się w skrytce. Czy nie wysłałem jej tego samego dnia? Czy skłamałbym jeśli przy mojej ofercie pojawił by się napis "Kup do 14, wysyłka tego samego dnia"? Otóż nie. Paczkomat ma zadeklarowane że przesyłki nadane do 16 odbiera tego samego dnia. Nie do 14 a do 16.
Proszę zatem, powiedz mi jak wysyłać te paczki żebym miał chociaż 30% wysyłki tego samego dnia?
@Marshall011 Natychmiast w/g allegro znaczy do końca dnia ,w którym wpłynęło zamówienie i widzisz ,że ustawienie czasu wysyłk,i na 1 dzień rozwiaże Twój problem bo masz czas do końca następnego dnia ..
Znaczy mój problem polega na tym że moje oferty były oznaczone w ten sposób "Kup do 14 dostawa jutro" i było elegancko. Nagle ten % z dnia na dzień zaczął spadać, codziennie aż do stopnia że usunęli mi to oznaczenie, a ja swojego działania nie zmieniłem w ogóle. Zmieniłem na to "1 dzień" pewnie nic to nie da bo ja uważam że wysyłam przesyłki szybko i tak jak deklaruję, nie mam sobie nic do zarzucenia. A czy InPost to wyciągnał czy nie wyciagnął...nawet jak wyciągnął to i tak mam "Czy szybka dostawa?" NIE. Dlaczego tak jest? Nie mam pojęcia, na 25 wysyłek tylko 3 zostały zakwalifikowane jako szybka dostawa pomimo że zupełnie niczym się nie różnią od pozostałych, zupełnie nie mam pojęcia dlaczego akurat te zostały tak ocenione a inne nie. Jaki klucz tu jest? Widzę że się tego po prostu nie dowiem, pytałem tu już chyba ze dwa razy żeby ktoś mi to wytłumaczył ale nie dostałem odpowiedzi więc pasuję, poddaje się.
Zwróć uwagę na przesyłke numer 14 i 15 z tego excela. Świetny przykład. Dzień 17.05
Nr 14 kupiona 9:23
Nr 15 kupiona 7:15
Obie z nich zostały wysłane o tej samej godzinie 15:55. Przesyłka numer 15 jest oznaczona jako szybka dostawa a nr 14 nie. Czyli domyślam się że kurier wyciągnął te paczki bo inaczej obie były by oznaczone jako brak szybkiej dostawy.
No i w sumie tyle, nie ma tu logiki w niczym większość z nich dociera kolejnego dnia, widać to po datach ale i tak zakwalifikowało tylko 3. Tyle chciałem napisać, pomocy nie uzyskałem.
@Marshall011 Przesyłka numer 15 (numer zamówienia 3a7bd380-d5a0-11ec-8824-55715faf8632) została dostarczona 18 maja, czyli następnego dnia od opłacenia zamówienia - jest oznaczona Szybką Dostawą.
Przesyłka numer 14 (numer zamówienia 9d641ce3-d5ba-11ec-ab08-55b19f656fb6) została dostarczona 19 maja, czyli nie następnego dnia od opłacenia zamówienia.
Zamówienia oznaczone "Tak" w raporcie przy "Szybkiej Dostawie" są to zamówienia, które dotarły do kupującego na następny dzień.
W mierze Procent zamówień z szybką dostawą nie ma punktów ujemnych - rozumiemy, że nie wszystkie paczki dotrą do Kupującego następnego dnia. Za każdy 1% zamówień z szybką dostawą otrzymasz 2 punkty. Maksymalną liczbę punktów dostaniesz za 40% zamówień z szybką dostawą.
No dobra ale to nie moja wina. Moją rola jest nadać paczkę w deklaarowanym czasie.
Juz rozumiem. Najlepiej mówi to przesyłka 10 z listy. Czyli to jest po prostu jeden wielki fejk.
Kupiona 29 maja o 23.01. Wysłana 30.05 o 10.34, Dostarczona 31.05. Książkowo by się mogło wydawać. A jednak wciąż NIE. Okazuje się że miała 58 minut na nadanie, odbiór z paczkomatu, dostawę, to wszystko musiało się zadziać od 23.01 do 23.59. Teraz już wszystko wiem i pozostawiam to bez dalszego komentarza.
@Marshall011 Miara "Procent zamówień z szybką dostawa" to procent zamówień, które Twoi kupujący dostali następnego dnia kalendarzowego po płatności lub po złożeniu zamówienia za pobraniem.
Jeśli kurier nie odebrał paczek nadanych do godziny granicznej i zamówienia nie wyruszyły w drogę tego samego dnia, to możesz to zgłosić do Przewoźnika. Możesz się również upewnić, czy rzeczywiście godziną graniczną dla Twojego Paczkomatu jest 16:00. Godzina graniczna jest uzależniona od strefy, w której urządzenie się znajduje: https://inpost.pl/godziny-odbiorow.
Czyli według Twojego tłumaczenia przesyłka kupiona w piątek o 19.48 powinna dotrzeć w sobotę. Ok w takim razie nie mamy w ogóle o czym dyskutować.
@Marshall011 Dokładnie, tak uważa algorytm Allegro.🤗
@Marshall011 nie kumasz jednego , a mianowicie ,, wysyłka w zadeklarowanym terminie .Jeśli nadajesz w paczkomacie bardzo łatwo wpaść w taką pułapkę jak wpadłeś Ty . Przesyłka umieszczona w paczkomacie ,ale nie zeskanowana przez kuriera uznawana jest za nienadaną .
Zmieniłeś czas wysyłki na 1 dzień to dobrze , masz więcej czasu . Pomyśl jeszcze nad jednym , a chodzi o sposób nadawania przesyłek ,sugerowalbym nadawanie w POP / jeśli masz możliwość / albo zamawiać podjazd kuriera choć bywa ,że sobie zlewają .
Osobiście mam ustawiony czas wysyłki 1 dzień ,paczki zabiera kurier , czasem zawiozę na oddzial / niedaleko mam / i powiem Ci ,że nigdy nie zniknęło mi oznaczenie w ofertach ,, kup do ... 12:00 dostawa jutro /
Witam,
Mam podobny problem , właśnie zaciągnęłam raport i mam przy dość sporej ilości zamówień w kolumnie "Czy szybka dostawa" NIE . Natomiast w kolumnie "wysyłka w terminie" TAK. Nie rozumiem tego . Szczególnie patrząc na daty kupujący otrzymuje paczkę następnego dnia od zakupu.
@GoodWear Konsultuję tę sprawę. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
"szybka dostawa" to znaczy że jak masz w ofercie napis 'dostawa jutro' i kupujący dostanie jutro paczkę to masz zaliczone, nie możesz tego ustawić ani wyłączyć możesz tylko wysyłać szybko albo nie.
"wysyłka w terminie" to jak masz w ofercie ustawiony czas wysyłki powiedzmy 48h i wyślesz w tym czasie to masz zaliczone.
@nat_not serio musicie to konsultować? To się nie dziwię że nikt nie chce odpisywać na moje posty o kolejne negatywy za szybką wysyłkę którą deklarujecie za mnie.
@GoodWear Dostałam informację, że w przesłanym raporcie nie ma błędów.
Te dwe wartości dotyczą dwóch osobnych kwestii. Godzina szybkiej wysyłki to deklarowana przez Ciebie godzina graniczna, do której klient powinien złożyć i opłacić zamówienie, żebyś mógł je wysłać tego samego dnia. Jeśli nie masz jej ustawionej w ofertach, w raporcie pojawia się wartość "NIE"
@Marshall011 masz na myśli 3 przesyłki od dołu na tej liście? W który dzień zostało złożone zamówienie z przesyłki numer 4? Nie przypadkiem przed 30.06 ?