Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Powyżej znajduje się fragment zestawienia "godzin wysyłki tego samego dnia". Już nie mam siły po prostu do tego, spójrzcie na daty. Każda paczka z tych 3 (tak jest generalnie zawsze ale wstawiam fragment). Jest wysłana tego samego dnia, dociera kolejnego dnia do zamawiającego. I w 2 przypadkach "Czy szybka dostawa?" Tak a w jednym Nie. Proszę o moderatora o wytłumaczenie dlaczego tak jest. Niepojętym jest dla mnie fakt, jak można mieć tutaj więcej niż 30%. Wysyłam zawsze w terminie a to liczy sobie jak chce. Dlaczego @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ?
Tak, ktoś kupił przedmiot w piątek o 20, wysłany został zgodnie z deklarowanym czasem w poniedziałek o 10, doszedł we wtorek. Może ja coś zle rozumiem?
Ale żeby nie było, wrzucam pozostałe zamówienia. Jak widzisz, wszystkie oprócz może jednego są wysłane zgodnie z deklarowanym "Kup przed 14, wysyłka tego samego dnia", dostarczane są następnego dnia. A mimo to mam "Czy szybka dostawa?" NIE. Może ja mam coś zle ustawione? Tak samo jak kolumna "Deklarowany czas na wysyłkę" dlaczego w jednym przypadku jest 1 dzień a w innym wysyłka tego samego dnia? Tego tez nie rozumiem. Dla ofert mam ustawione wysyłka "natychmiast". Nie wyznaczam innego czasu wysyłki dla poszczególnych ofert. Totalnie tego nie rozumiem.
@Marshall011 czy to Twój największy problem ? ,przestań się przejmować i rób swoje najlepiej jak potrafisz . .... zdrowie ważniejsze od chorej jakości .
Słuchaj, denerwuje mnie to że robię coś jak należy a jakiś głupi algorytm ocenia mnie w ten sposób. A zwracam na to uwagę bo po prostu obniża mi to sprzedaż o jakieś hmmm połowę bo kupującemu wyświetla się fałszywie "dostawa pojutrze" więc wybiera inną ofertę mimo, że gdyby kupił coś u mnie do godz. 14 miały paczkę jutro.
Nie jest tak że nie sypiam po nocach z tego powodu ale chcę po prostu wiedzieć dlaczego, jeden powód w stylu "Twój paczkomat jest brzydki i nawet jakbyś wysłał 2 minuty po zamówieniu to i tak nic z tego".
Nie rozumiem czegoś - szukam odpowiedzi, po to jest to forum.
@Marshall011 zmień sobie czas wysyłki na 1dzień , sytuacja się poprawi .....to taka podpowiedź ...spróbuj