Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupujący zrezygnował z finalizacji transakcji, po zakupie przez odbiór osobisty.
Gdzie mam to zgłosić, aby anulować prowizję?
Pozdrawiam
P
Decydując się na możliwość odbioru osobistego musisz się liczyć z tym ,że w takich przypadkach jak ten musisz udowodnić że do transakcji nie doszło a potem liczyć na pozytywne rozstrzygnięcie. Najlepiej nie udostępniać tej formy ani tej za pobraniem.
Mam w wiadomości od kupującego prośbę o anulację transakcji. Czy to pomoże?
Spróbuj ,oświadczenie o rezygnacji jest w takich sytuacjach bardzo wskazane.
@piter17234 Cześć. 🙂 Prześlij nam odstąpienie Kupującego lub rzut ekranu z wiadomością, która będzie potwierdzeniem rezygnacji Klienta z zakupu przez ten formularz. 🙂