Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy kupujący, który anulował transakcje, może wystawić mi za nią komentarz. Dodam, ze nie doszło do platności, bo nie przelał pieniędzy.
@musicsklep_pl Może.
Głupota, jak mozna wystawic komentarz za cos, do czego nie doszło, i to jeszcze ze stromy kupujacego.??? W takim razie kupujacy powinien sobie wystawic komentarz a nie sprzedajacemu...
A jeśli to jest lub będzie pozytyw, też będziesz protestował?
To tez jest wtedy nie zgodne z prawda. Bo dlaczego mam dostac pozytyw, za cos czego nie zrobilem, za nie wykonana usluge mam dostac pozytywny komentarz, hm....?
No więc jeśli dostaniesz pozytywa, napisz do Allegro prośbę przez formularz, aby Ci go usunęli - mogą to zrobić.
@xyz96 ja jako Sprzedawca bym prostestował
i mi się to osobiście nie podoba gdy wystawiane są komentarze za coś czego nie było
Rację masz, ale system ocen allegro jest badziewny, boją się coś zmienić bo padnie 😂
@konto zamknięte Zmieniali kilka razy. I zawsze przeciwko zmianom protestowała tylko jedna grupa użytkowników, tj. sprzedawcy skupieni w Cafe.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
O tym nie wiem. Dopiero jestem tu od kilku dni. Aczkolwiek pamietam stare zasady allegro gdzie kupujacy wystawial sprzedajacemu, a sprzedajacy kupujacemu. Teraz tylko kupujacy ma mozliwosc wystawiania ocen.
@Client:79179573, bo sprzedawcy chcą uczciwości, a kupujący myślą:
w końcu mogę napisać co mi się podoba, nawet jeśli będzie to kłamstwo! 😂
Prawdziwy sprawiedliwy sprzedawca allegro potrafi przyznać się do błędu.
@konto zamknięte napisał: "sprzedawcy chcą uczciwości, a kupujący myślą:
w końcu mogę napisać co mi się podoba, nawet jeśli będzie to kłamstwo!"
Kiedyś myślałem, że sprzedawcy chcą sprzedawać, a kupujący chcą kupować. Dzięki Cafe Allegro i Allegro Gadane dowiedziałem się, jak jest naprawdę - sprzedawcy chcą uczciwości, żeby świat był pięknym i dobrym miejscem, żeby panował pokój między narodami i żeby wszyscy byli szczęśliwi.
A kupujący chcą tylko kłamać i oszukiwać. Zgadza się?
@ewaneta , jesteś tutaj? Powiedz, że bredzę.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, z założenia kupujący i sprzedający są dla siebie neutralni, obie strony chcą uczciwości, żeby świat był pięknym i dobrym miejscem, żeby panował pokój między narodami i żeby wszyscy byli szczęśliwi. Niestety od tych reguł mamy wyjątki po obu stronach, ale to od nas zależy, czy miejsce gdzie obie strony się łączą jest sprawiedliwe dla wszystkich, gdzie obie strony za łamanie regulaminu dostają ostrzeżenia i bany. Jedynie czego ja osobiście bym chciał, to uczciwości po obu stronach i przywrócenia dawnego porządku i zasad na allegro.
@konto zamknięte
"Jedynie czego ja osobiście bym chciał, to uczciwości po obu stronach"
Ja też.
"i przywrócenia dawnego porządku i zasad na allegro."
To nam na szczęście nie grozi.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Ja: "i przywrócenia dawnego porządku i zasad na allegro."
@Client:79179573: To nam na szczęście nie grozi.
Gdyby ludzie byli uczciwi, to nadal byś nie chciał starych zasad,
albo starych po nowemu? 😞
(nie da sie siebie oznaczyć 😞 )
Nie wiem czy bredzisz. Z cała pewnością trzymasz się swojej wizji świata i jesteś kompletnie głuchy i ślepy wobec realiów.
Jeżeli uważasz, że Kupujący mają prawo wystawiać negatywa, bo nie otrzymali towaru, za który nie zapłacili, to nie mam pytań 🙂
Świetny interes, nie? Kliknąć, nie zapłacić i szantażować negatywem, albo wyślesz za darmo, na swój koszt i jeszcze uiścisz prowizję, albo dostaniesz negatywa. To jest dopiero uczciwość.
To co ja uważam nie ma znaczenia, bo to regulamin Allegro daje kupującemu prawo subiektywnej oceny transakcji. Zwłaszcza wtedy, kiedy nie otrzymał zamówionego towaru. Gdyby było inaczej, to nie mógłbym np. ocenić sprzedawcy, który nie wysłał mi zamówionej przesyłki za pobraniem. Nie mógłbym też ocenić sprzedawcy, który "anulował" moje zamówienie przed upływem regulaminowych 7 dni na zapłatę.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Znowu czytanie ze zrozumieniem się kłania. Jest wyraźnie napisane, że Kupujący anulował transakcję... Sam Kupujący anulował transakcję. Nie wiem jak to napisać jaśniej i bardziej zrozumiale... Może powtórzę jeszcze parę razy na różne sposoby: Kupujący anulował transakcję. Sam z siebie. On anulował transakcję (Kupujący). Nie Sprzedający. Sprzedający nie anulował transakcji, to Kupujący to zrobił.
Od 5 maja kupujący mogą anulować zakupy w większości kategorii. To nie odbiera im prawa do skomentowania transakcji. Nie wiem, jak to napisać jaśniej.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Ale ja rozumiem, że według Ciebie, można sobie kliknąć "Kupuję", potem zmienić zdanie i anulować transakcję, a potem wystawić Sprzedającemu komentarz negatywny, bo się nie otrzymało tego przedmiotu. Naprawdę rozumiem, że według Ciebie to jest ok.