Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący z Czech zakupił produkt, za pobraniem. Niestety przez moja nieuwagę w cenniku dostaw zaznaczyłem wysylke z Czech a nie z Polski. Tym samym nie mogę wygenerować etykiety transportowej ponieważ adres nadania powinien być czeski.
skontaktowalem się z klientem, napisałem wiadomość po czesku opisując w czym tkwi problem. Poprosiłem go o anulowanie zamówienia i zakup ponownie gdyż zmieniłem opcje wysyłki. Po 2 dniach ciszy, postanowilem skontaktować się telefonicznie. Następnego dnia klient napisał mi wiadomość ok,ok akceptuje anulowanie zakupu, ale niczego nie zrobił systemowo w Allegro. Zatem ponownie po czesku napisałem mu ze musi to poczynić w serwisie, 2 dni i nadal zamówienie wisi…
czy ja mogę je jakos anulowac?
Jako sprzedajacy nie możesz anulować.
Chyba jedyna opcja to wysłać to jakoś poza Allegro przez przewoźnika packete ?
czy jest jakaś inna opcja?