Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jeden z kupujących anulował zamówienie, jednak po wejściu w zakup nie ma opcji anuluj zakup, może jedynie zwrócić produkty, ale po kliknięciu zwrot produktów wyskakuje okienko do podania nr konta do przelewu, a on kupił przedmioty za pobraniem, więc nie przelał żadnych pieniędzy. Jako sprzedający chcę aby anulował to zamówienie gdyż chcę otrzymać zwrot prowizji, co mam z tym zrobić. dodam że nie został wpisany nr przesyłki, u mnie jako u sprzedającego zamówienie widnieje jako anulowane, co jeszcze mam zrobić żeby to zakończyć?
A bo trudno odzyskać zwrot prowizji z tą metodą dostawy, masz potwierdzenie że do transakcji nie doszło?
Mam sms od klienta, że rezygnuje z zakupu ..... i na szczęście uczciwa babka się trafiła 🙂 żeby to była mała prowizja to bym nic z tym nie robiła, ale trochę tej prowizji jest dlatego mi zależy......
@Vimmoo Wystarczy, że kliknie zwrot - nie ma to znaczenia, że będzie musiał podać nr. konta.
Następnie złóż wniosek o zwrot prowizji i po problemie.
Nie przepuszcza mu, każe podać numer konta.
@Vimmoo To tylko formalność - tak jest skonstruowany formularz.
Niech poda numer konta i przejdzie dalej - przecież i tak nie będziesz musiał nic kupującemu zwracać skoro on nic nie zapłacił.
@Vimmoo Niech Ci napisze mailem oświadczenie o rezygnacji z zakupu , pierwszy wniosek o zwrot prowizji będzie odrzucony , ale w odwołaniu załączysz zrzut wiadomości od klienta .
@mdrogeria napisał(a):@Vimmoo Niech Ci napisze mailem oświadczenie o rezygnacji z zakupu , pierwszy wniosek o zwrot prowizji będzie odrzucony , ale w odwołaniu załączysz zrzut wiadomości od klienta .
Dzięki za podpowiedz tak zrobie:)