anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

anulowanie zamówienia przez klienta

Brokulek_sklep
#8 Zapaleniec#

Witam, klient dzwonił że anulował transakcje ponieważ była za krótka data produktu, jeszcze nie wysłalismy i była forma płatnosci za pobraniem. Nie wyskoczyło mi nic wiec nacislam ze anulowane i prośba o zwrot prowizji, dostałam email ze nie przyznano. Nie mogłam zwrócic pieniedzy, i nie mogłam nadac numeru przewozowego bo paczka jeszcze nie zdazyła wyjechać.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Brokulek_sklep Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Brokulek_sklep
#8 Zapaleniec#
 
8a01aeb5-d4e8-11ec-aa21-2722d863acec : numer zamówienia

nr poduktu 12004743032, to jest min. bo kilka z tych produktów klient zamówił.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Brokulek_sklep Przy tej formie płatności zawsze trzeba się zabezpieczyć w sprawie zwrotu prowizji, jakiś dowód na brak transakcji.

oznacz moderatorów

Brokulek_sklep
#8 Zapaleniec#

To ze nie zostało wysłane to nie jest dowód? Klient zaznaczył podobno rezygnacje,  tak mi powiedział.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Powiedział przez telefon a masz to na piśmie?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Brokulek_sklep W tej sytuacji napisz odwołanie przez formularz dostępny tutaj. Nasi pracownicy ponownie przeanalizują sprawę.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Brokulek_sklep
#8 Zapaleniec#

Dziekuję

oznacz moderatorów