Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient dzwonił że anulował transakcje ponieważ była za krótka data produktu, jeszcze nie wysłalismy i była forma płatnosci za pobraniem. Nie wyskoczyło mi nic wiec nacislam ze anulowane i prośba o zwrot prowizji, dostałam email ze nie przyznano. Nie mogłam zwrócic pieniedzy, i nie mogłam nadac numeru przewozowego bo paczka jeszcze nie zdazyła wyjechać.
@Brokulek_sklep Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
nr poduktu 12004743032, to jest min. bo kilka z tych produktów klient zamówił.
@Brokulek_sklep Przy tej formie płatności zawsze trzeba się zabezpieczyć w sprawie zwrotu prowizji, jakiś dowód na brak transakcji.
To ze nie zostało wysłane to nie jest dowód? Klient zaznaczył podobno rezygnacje, tak mi powiedział.
Powiedział przez telefon a masz to na piśmie?
@Brokulek_sklep W tej sytuacji napisz odwołanie przez formularz dostępny tutaj. Nasi pracownicy ponownie przeanalizują sprawę.
Dziekuję