Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Co ma zrobić klient, który chce anulować zamówienie?
Wydawało mi się, że wybiera "anuluj zamówienie" i podaje powód. Co jednak w sytuacji gdy robi zwrot a zamówienie nie poszło jeszcze do realizacji? Wisi mi teraz to samo zamówienie jako "zwrot" i "nowe".
Środki do klienta zostały zwrócone
Da się anulować to zamówienie 6db44c02-da64-11ec-8715-0d57b8b4b49e?
@atechnik_sklep
Anulowanie zamówienia nie wymaga podania powodu. Jeżeli Kupujący skorzysta na Allegro z opcji ANULUJ - to nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami dla stron (złożona przez Kupującego, a oferta kupna przestaje wiązać).
To jest prawidłowy sposób na skuteczne ANULOWANIE zamówienia.
Wybierając ZWROT przed otrzymaniem towaru - Kupujący ryzykuje kłopoty na własne życzenie.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami: jeżeli Kupujący wybiera opcję ZWROT - z powodu ODSTĄPIENIA od Umowy (z Art. 27 UoPK) to ma obowiązek rzecz zwrócić (Art. 34 UoPK) w ciągu 14 dni od wypełnienia formularza ZWROT-u w którym zadeklarował sposób odesłania (np. wysyłka własna). Aby mógł rzecz zwrócić - musi najpierw wejść w jej posiadanie, aby mógł wejść w posiadanie - rzecz powinna być wysłana, etc. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem środków, do chwili otrzymania rzeczy z powrotem (Art. 32 UoPK).
Tu nie ma sprawy spornej z klientem. Wszystko wyjaśnione. Bez jakichkolwiek problemów.
Chodzi mi tylko techniczne posprzątanie by się nie pomylić i nie realizować zamówienia :).
@atechnik_sklep wystąp o rabat transakcyjny i zmień status w zamówieniach na anulowane i zapomnij
@atechnik_sklep, jeśli jest zgłoszony zwrot, kupujący nie anuluje zamówienia - Ty możesz zmienić ręcznie jego status. Takie zamówienie nie liczy się do jakości sprzedaży, ponieważ otrzymałeś już zwrot prowizji.
Tak, faktycznie otrzymałem zwrot prowizji a informacja, że to zamówienie nie liczy się do jakości sprzedaży zadowala mnie. Dziękuję!