Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Taka sytuacja - klient kupił ode mnie towar. Coś poszło nie tak, z różnych przyczyn zdecydowałem się na zwrot pieniędzy dla kupującego poprzez Allegro. Temat zamknięty, zamówienie anulowane za moją inicjatywą jako sprzedawcy.
A co w sytuacji zamówienia za pobraniem? Klient kupił ode mnie produkt, ale zanim wysłałem, okazało się że jest uszkodzony. Skontaktowałem się z klientem, wyjaśniłem sytuację, pokojowo zrezygnował z zamówienia. Czy teraz wystarczy, że po prostu nie wyśle zamówionego towaru i wszystko będzie oki, czy lepiej żeby klient anulował zamówienie że swojej strony poprzez allegro, jako że ja w tym przypadku takiej możliwości nie mam?
Chodzi o to, żeby Allegro nie wpakowało mi jakichś ujemnych punktów, bo zamówienie złożone, a ja zwlekam z wysyłką, podczas gdy doszedłem z klientem do porozumienia
Pozdrawiam
Grzesiek 😉
ogólnie najlepiej jak on anuluje to też będziesz mógł otrzymać zwrot prowizji 😉
@melonek5555 Jak już wspomniał @sklep_solpio, najlepiej będzie, jak to kupujący anuluje zamówienie. Jeśli masz potwierdzenie rozwiązania umowy sprzedaży z kupującym (mogą to być zrzuty ekranu z czatu), napisz do nas przez formularz i poproś o zwrot prowizji.