anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia

melonek5555
#8 Zapaleniec#

Witam

 

Taka sytuacja - klient kupił ode mnie towar. Coś poszło nie tak, z różnych przyczyn zdecydowałem się na zwrot pieniędzy dla kupującego poprzez Allegro. Temat zamknięty, zamówienie anulowane za moją inicjatywą jako sprzedawcy.

 

A co w sytuacji zamówienia za pobraniem? Klient kupił ode mnie produkt, ale zanim wysłałem, okazało się że jest uszkodzony. Skontaktowałem się z klientem, wyjaśniłem sytuację, pokojowo zrezygnował z zamówienia. Czy teraz wystarczy, że po prostu nie wyśle zamówionego towaru i wszystko będzie oki, czy lepiej żeby klient anulował zamówienie że swojej strony poprzez allegro, jako że ja w tym przypadku takiej możliwości nie mam?

Chodzi o to, żeby Allegro nie wpakowało mi jakichś ujemnych punktów, bo zamówienie złożone, a ja zwlekam z wysyłką, podczas gdy doszedłem z klientem do porozumienia 

 

Pozdrawiam

Grzesiek 😉

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

sklep_solpio
#13 Ambasador#

ogólnie najlepiej jak on anuluje to też będziesz mógł otrzymać zwrot prowizji 😉

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@melonek5555 Jak już wspomniał @sklep_solpio, najlepiej będzie, jak to kupujący anuluje zamówienie. Jeśli masz potwierdzenie rozwiązania umowy sprzedaży z kupującym (mogą to być zrzuty ekranu z czatu), napisz do nas przez formularz i poproś o zwrot prowizji. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów