Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Z powodu mojego niedopatrzenia wystawiłam błędną ofertę na Państwa stronie - furtka ogrodowa.
Niestety nie posiadam słupków w sprzedaży.
Zatem oferta jest błędna.
Dziś ją zakupiono z opłatą za pobraniem.
Oczywiście wysłałam wiadomość do klienta że nie wyśle tego przedmiotu z w/w powodu.
Jak mogę anulować to zamówienie?
@Client:69704806 Nie ma opcji anulowania tego zamówienia. Pozostaje porozumienie z klientem w tej sprawie, dlatego poczekaj na odpowiedź kupującego.
Dziękuję za odpowiedź. Czekam cierpliwie
Jak wystawiłeś bez słupków co zapewne klienci musieli widzieć na zdjęciach to może uda ci się bezproblemowo dogadać z tym co ją kupił. Prowizji mimo wszystko i tak allegro może nie oddać.
Dziękuję za informację.
Nie dbam o tą prowizje. Chce być uczciwa wobec kupującego.