anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

Klient złożył zamówienie z rana. Ja już wydrukowałem etykietę i wysłałem zbiór w elektronicznym nadawcy. Teraz klient anulował zamówienie czy nadal muszę mu wysłać numer przesyłki, czy jeśli nie wyśle mimo tego że anulował to polecą mi statystyki?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:61455079 Jeśli klient anulował zamówienie przez nasz system (jest oznaczone jako anulowane), nie musisz dodawać numeru przesyłki.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

A jeśli numer już się automatycznie wyświetlił w zamówieniu, i jak wejdzie się w szczegóły zamówienia to wyświetla się oczekiwanie na nadanie mimo tego że klient anulował zakup a ja mu zwróciłem pieniądze?

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

kupujący dostanie numer przesyłki

sprawdź czy allegro nie pobrało opłaty za wysyłkę

oznacz moderatorów

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

Czyli jeśli tak ogólnie w zamówieniu automatycznie pojawił się numer to nie muszę go już sam wpisywać?

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:61455079 zgadza się, jeśli system zaciągnął go automatycznie, nie musisz już go wpisywać ręcznie. 🙂 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów