Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient złożył zamówienie z rana. Ja już wydrukowałem etykietę i wysłałem zbiór w elektronicznym nadawcy. Teraz klient anulował zamówienie czy nadal muszę mu wysłać numer przesyłki, czy jeśli nie wyśle mimo tego że anulował to polecą mi statystyki?
@Client:61455079 Jeśli klient anulował zamówienie przez nasz system (jest oznaczone jako anulowane), nie musisz dodawać numeru przesyłki.
A jeśli numer już się automatycznie wyświetlił w zamówieniu, i jak wejdzie się w szczegóły zamówienia to wyświetla się oczekiwanie na nadanie mimo tego że klient anulował zakup a ja mu zwróciłem pieniądze?
kupujący dostanie numer przesyłki
sprawdź czy allegro nie pobrało opłaty za wysyłkę
Czyli jeśli tak ogólnie w zamówieniu automatycznie pojawił się numer to nie muszę go już sam wpisywać?
@Client:61455079 zgadza się, jeśli system zaciągnął go automatycznie, nie musisz już go wpisywać ręcznie. 🙂