anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia

profi_auto_parts
#7 Wielbiciel#

Po sprzedaży przedmiotu (jednej sztuki ) akcja ponownie sama się odświeżyła a kolejny inny klient ponownie kupił przedmiot który jest już nie dostępny. Została bez podstawnie naliczona prowizja. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@profi_auto_parts W tej sytuacji skontaktuj się z drugim kupującym, żeby wyjaśnić sprawę i wypełnij wniosek o zwrot naliczonej prowizji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

profi_auto_parts
#7 Wielbiciel#

Czy korespondencja e-mail będzie wystarczającym dowodem czy może jest możliwość kontaktu z kupującym na platformie allegro? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Mail wystarczy ale na AL masz czat.

oznacz moderatorów

profi_auto_parts
#7 Wielbiciel#

Niestety nie wiem jak podjąć próbę kontaktu z klientem na allegro. 

oznacz moderatorów