anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:69704806
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Z powodu mojego niedopatrzenia wystawiłam błędną ofertę na Państwa stronie - furtka ogrodowa.

Niestety nie posiadam słupków w sprzedaży.

Zatem oferta jest błędna.

Dziś ją zakupiono z opłatą za pobraniem. 

Oczywiście wysłałam wiadomość do klienta że nie wyśle tego przedmiotu z w/w powodu.

Jak mogę anulować to zamówienie? 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:69704806 Nie ma opcji anulowania tego zamówienia. Pozostaje porozumienie z klientem w tej sprawie, dlatego poczekaj na odpowiedź kupującego.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:69704806
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Czekam cierpliwie 

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak wystawiłeś bez słupków co zapewne klienci musieli widzieć na zdjęciach to może uda ci się bezproblemowo dogadać z tym co ją kupił. Prowizji mimo wszystko i tak allegro może nie oddać.

oznacz moderatorów
Client:69704806
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informację.

Nie dbam o tą prowizje. Chce być uczciwa wobec kupującego. 

oznacz moderatorów