anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Automatyzacja zwrotów i rabatów

Alora-Hurtownia
#11 Animator#

Witam serdecznie,
zwracam się głównie do moderatorów z pytaniem. Dlaczego w chwili, gdy kupujący anuluje zamówienie środki są na jego konto automatycznie przesyłane, natomiast zwrot rabatu transakcji trzeba wygenerować manualnie?
Rozumiem, że część Sprzedawców, gdy ma setki zamówień najprawdopodobniej kilka zwrotów 'przegapi'. Zapewne Wy jako firma też to rozumiecie.
Czy jest to w takim razie celowy zabieg? A jeśli nie to jak wytłumaczyć połowiczną automatyzację - jak zwykle - z korzyścią dla Klienta.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Alora-Hurtownia Wprowadziliśmy automatyczne przyznawanie rabatu transakcyjnego w wybranych sytuacjach. Szczegóły znajdziesz tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów