Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pojawia się komunikat: Błąd przetwarzania. Przewoźnik wyłączony. Kod pocztowy odbiorcy jest niedostępny
Proszę o pomoc
@motoholicy, Twój kod pocztowy nie jest obsługiwany przez Allegro One. Sprawdzisz to tutaj.
Teraz możesz poprosić kupującego o anulowanie zamówienia i dokonanie nowego (tym razem niech wybierze inną metodę dostawy) lub wyślij przesyłkę na własną rękę (po ustaleniu kosztów z kupującym).
Pamiętaj o usunięciu tej metody dostawy ze swoich cenników.
Witam,
Adres rejestrowy siedziby mamy pod kodem pocztowym 05-820, ale paczki nadajemy z Warszawy pod kodem 03-170. Jak prawidłowo ustawić to w Państwa systemie?
@motoholicy, sprawdź, czy masz uzupełnione dane w Książce adresowej Wysyłam z Allegro - jeśli nie, dane pobieramy z konta Allegro. Jeśli zmienisz adres w Książce adresowej, będzie pobierany jako domyślny i nie powinno być takich problemów. 🙂
Hmm, dziwne bo w książce adresowej jest kod pocztowy punktu sprzedaży tj. 03-170
@motoholicy, rozumiem, dzięki za potwierdzenie. 🙂 Jeśli chodzi o komunikat "przewoźnik wyłączony", wybierz z listy umów własnych (Zamawianie przesyłki -> Odbiorca -> Przewoźnik -> Zmień) umowę własną z InPost o nazwie "Allegro Inpost". Niestety system podpowiada w pierwszej kolejności nieaktywną już umowę.
Z kolei "kod odbiorcy jest niedostępny" - tu odbiorca podał kod pocztowy 81-969 Gdynia, a według bazy kodów pocztowych Poczty Polskiej, właściwy kod dla tej ulicy to: 81-336. Należy go zmienić (Zamawianie przesyłki -> Odbiorca -> Zmień). 🙂
Po tych działaniach powinno być ok. 🙂
Witam, Czy mogę prosić o taką łopatologiczną ścieżkę co jak kliknąć po kolei? 🙂
@motoholicy 1. Wejdź proszę w tę zakładkę następnie trzeba kliknąć przy odpowiednim zamówieniu "nadaj przesyłkę", w części "Przewoźnik" kliknąć "zmień" i w części "umowy" zmienić umowę.
2. Również należy wejść do zakładki Zamówienia, następnie wybrać odpowiednie zamówienie i kliknąć "Nadaj przesyłkę", w części "odbiorca" kliknąć "zmień" i edytować kod pocztowy.