anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

błąd weryfikacji danych

admin2115
#7 Wielbiciel#

Witam, założyłem firmowe konto allegro, wystawiłem pierwszą ofertę i okazało się, że po sprzedaży moje dane dotyczące wypłaty gotówki i dane firmy, są nie poprawne, wprowadziłem dane ponownie i wysłałem zgłoszenie, otrzymałem emaila, że moje dane zostały potwierdzone, lecz moje konto nadal jest zablokowane, a na zgłoszenia allegro mi nie odpowiada, czy wie ktoś co mogę zrobić?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@admin2115 Cześć. 🙂 Zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@admin2115 Skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie mejlowo. 🙂 

oznacz moderatorów

admin2115
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  , dobrze a mam jeszcze jedno pytanie, kiedy środki z zakładki oczekujące trafiają do dostępnych do wypłaty? w momencie gdy kupujący otrzymał produkt czy szybciej?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@admin2115 W zakładce Środki i historia operacji znajdziesz sekcje "Oczekujące". W sekcji zobaczysz sumę oczekujących do wypłaty pieniędzy z PayU i Przelewy24. Z kolei w kolumnie Termin udostępnienia znajdziesz datę udostępnienia oczekujących środków. Po tym dniu przeniesiemy środki do zakładki Środki i historia operacji. Wypłacimy je zgodnie z ustawieniami wypłat na Twoim koncie.

oznacz moderatorów