Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, założyłem firmowe konto allegro, wystawiłem pierwszą ofertę i okazało się, że po sprzedaży moje dane dotyczące wypłaty gotówki i dane firmy, są nie poprawne, wprowadziłem dane ponownie i wysłałem zgłoszenie, otrzymałem emaila, że moje dane zostały potwierdzone, lecz moje konto nadal jest zablokowane, a na zgłoszenia allegro mi nie odpowiada, czy wie ktoś co mogę zrobić?
@admin2115 Cześć. 🙂 Zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@admin2115 Skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie mejlowo. 🙂
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ , dobrze a mam jeszcze jedno pytanie, kiedy środki z zakładki oczekujące trafiają do dostępnych do wypłaty? w momencie gdy kupujący otrzymał produkt czy szybciej?
@admin2115 W zakładce Środki i historia operacji znajdziesz sekcje "Oczekujące". W sekcji zobaczysz sumę oczekujących do wypłaty pieniędzy z PayU i Przelewy24. Z kolei w kolumnie Termin udostępnienia znajdziesz datę udostępnienia oczekujących środków. Po tym dniu przeniesiemy środki do zakładki Środki i historia operacji. Wypłacimy je zgodnie z ustawieniami wypłat na Twoim koncie.