anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędne rozliczanie zwrotu prowizji

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Witam serdecznie, miałam dzisiaj następującą sytuację. Klient kupił dwa produkty w zestawie, który zawiera w sobie rabat. Jeden z produktów został zwrócony, co automatycznie oznacza, że cena drugiego produktu wraca do ceny pierwotnej - przed rabatowaniem. O ile zwrot mogę edytować zgodnie z ceną regularną, tak z prowizją już jest problem, bo ta naliczana jest od ceny produktu po nałożonym rabacie. Niemożliwa jest jego edycja, przez co naliczany zwrot prowizji jest niekorzystny dla Allegro 😉
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Alora-Hurtownia podaj proszę numer tego zamówienia 🙂 
Skonsultuję to!

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

429ffd6b-f51a-11ee-83e4-d10a40cea4cd

Udanego weekendu 😊

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Alora-Hurtownia Konsultuję to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Alora-Hurtownia Czy nie podałeś przypadku numeru płatności? Nie ma w systemie zamówienia o podanym numerze. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów