Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, miałam dzisiaj następującą sytuację. Klient kupił dwa produkty w zestawie, który zawiera w sobie rabat. Jeden z produktów został zwrócony, co automatycznie oznacza, że cena drugiego produktu wraca do ceny pierwotnej - przed rabatowaniem. O ile zwrot mogę edytować zgodnie z ceną regularną, tak z prowizją już jest problem, bo ta naliczana jest od ceny produktu po nałożonym rabacie. Niemożliwa jest jego edycja, przez co naliczany zwrot prowizji jest niekorzystny dla Allegro 😉
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Alora-Hurtownia podaj proszę numer tego zamówienia 🙂
Skonsultuję to!
429ffd6b-f51a-11ee-83e4-d10a40cea4cd
Udanego weekendu 😊
@Alora-Hurtownia Konsultuję to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 🙂
@Alora-Hurtownia Czy nie podałeś przypadku numeru płatności? Nie ma w systemie zamówienia o podanym numerze.