anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędne wyświetlanie ofert wielowariantowych

Agnarkowelove
#7 Wielbiciel#

Mam problem z wyświetlaniem ofert wielowariantowych. Wszystkie oferty jakie mam wystawione na koncie powinny być ze sobą połączone. W zakładce wielowariantowość mam wszystko dobrze ustawione - połączone, produkty są ze sobą połączone wspólnym kolorem i dochodzi jeszcze do tego parametr długości smyczy na które oferty się dzielą. Tam wygląda wszystko poprawnie, a mimo to w ofertach cuda się dzieją. Nie są wyświetlane wszystkie dostępne warianty i długości i co oferta to warianty wyświetlają się inaczej . Prosiłbym o pomoc

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Agnarkowelove Cześć. Zapewne w Twoich ofertach jest włączona wielowariantowość produktowa, a nie ofertowa. 

Z artykułu https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/czym-sa-warianty-produktowe-4RKPG2ZgnFX pobierzesz specjalny plik. Uzupełnij go i prześlij go nam przez formularz, pomożemy.

oznacz moderatorów

Ectro
#8 Zapaleniec#

A nie ma możliwości po prostu by w moich ofertach wyłączyć wielowariantowość produktową i włączyć ofertową?  

Trochę nie rozumiem tego pliku z szablonem jak wypełnić by było poprawnie. 

W ofercie mam smycze dostępne w ok 13 kolorach i w każdym kolorze dostępne są po ok 6-7 wariantów długości. To jak wypełnić ten plik?

Smycze np. czerwone mam wszystkie niezależnie od długości wpisać jako variant_1, wszystkie długości niebieskich jako variant_2 itd z każdym kolorem? Albo wszystkie kolory i długości jako jeden wspólny variant? Jak to podzielić/połączyć by było dobrze? 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Ectro Wielowariantowość produktowa jest uruchomiana na całą kategorię. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące wielowariantów produktówych, to zapraszam tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów

Ectro
#8 Zapaleniec#

A mogę prosić o odpowiedź na resztę wiadomości ?

Trochę nie rozumiem tego pliku z szablonem jak wypełnić by było poprawnie. 

W ofercie mam smycze dostępne w ok 13 kolorach i w każdym kolorze dostępne są po ok 6-7 wariantów długości. To jak wypełnić ten plik?

Smycze np. czerwone mam wszystkie niezależnie od długości wpisać jako variant_1, wszystkie długości niebieskich jako variant_2 itd z każdym kolorem? Albo wszystkie kolory i długości jako jeden wspólny variant? Jak to podzielić/połączyć by było dobrze? 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Ectro Musisz wypisać wszystkie numery ofert (każdy rozmiar i każdy kolor) w kolumnie C w pliku w zakładce "Szablon". Każdy rozmiar i każdy kolor to osobny wariant. 

oznacz moderatorów

Agnarkowelove
#7 Wielbiciel#

Witam.  Wysłałem uzupełniony plik 11 dni temu i niestety nadal błędnie się wszystko wyświetla. Czy jakiekolwiek zmiany został przez serwis już wproadzone i nie przyniosły one efektu, albo po prostu moje zgłoszenie nie zostało nadal rozpatrzone, a jeżeli nie to kiedy mogę spodziewać się rozwiązania problemu?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Agnarkowelove Bardzo mi przykro, ale nie jestem w stanie niczego przyśpieszyć. Zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas trafiają. Z tego też powodu, pisanie kolejnych wiadomości w wątku może wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PANNAKOKARDKAcom
#1 Nowicjusz#

W naszym przypadku trwa to już ponad 2 tygodnie. Na pytania zadawane na czat/ email dotyczące czasu rozpatrywania zgłoszeń ze "specjalnym plikiem" nie sposób uzyskać jakiejkolwiek choćby odrobinę konkretnej informacji.

Jak długo statystycznie czeka się na rozpatrzenie takiego zgłoszenia? Tydzień? Miesiąc? Kwartał?

Brak tu jakiejkolwiek informacji, co uniemożliwia rozsądne zarządzanie sprzedażą.

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@PANNAKOKARDKAcom niestety nie jestem w stanie określić dokładnego czasu weryfikacji sprawy. Zgłoszenia rozwiązywane są w kolejności wpłynięcia do naszego systemu i przesyłanie kolejnych nie przyśpieszy tego procesu. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PANNAKOKARDKAcom
#1 Nowicjusz#

O tym właśnie piszę. 🙂

oznacz moderatorów