anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupująca twierdzi, że otrzymała jeden produkt, zamiast dwóch, co możemy zrobić?

PieknoWita
#7 Wielbiciel#

Proszę o poradę- w jaki sposób allegro wspiera sprzedawców w takich styuacjach?

Klientka zakupiła dwa perfumy, które wysłaliśmy niemalże od razu. Odebrała je z paczkomatu i pisze, że zamiast dwóch otrzymała jeden. Oczywiście od razu zastraszanie z jej strony, że nas zgłosi do allegro itp. 

Z naszej strony otrzymała przeprosiny i propozycję rozwiązania problemu, lecz ona stwierdziła, że chce zwrócić ten jeden perfum i otrzymać zwrot pieniędzy. Na co się zgodziliśmy. 

oczywiste jest to, że pomyłki się zdarzają i pierwszą myślą było, że ktoś z nas się pomylił i rzeczywiście klient dostał o jeden perfum za mało. Jednakże po dokładnym przeanalizowaniu asortymentu i pozostałych zamówień okazało się, że wszystko się zgadza i nie mogło dojść do pomyłki. 

Wydaje nam się, że zostaliśmy oszukani i sytuacja wyglądala następująco:

Klientka otworzyła jeden perfum i okazało się, że jej nie pasuje. Zwrotu w tej styuacji nie może zrobić, więc stwierdziła, że zgoni na nas i odzyska pieniądze. Tym samym dostanie jeden perfum za darmo i kase na konto.  Jak allegro broni sprzedających?   @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

az1rael
#21 Demiurg#

Paczkomat ma kamerkę nagrania trzymają 3 tygodnie a proba oszustwa to art 286kk ścigane z urzędu

oznacz moderatorów

PieknoWita
#7 Wielbiciel#

muszę jakoś oznaczac kartony gdzie pakuje podwójnie lub potrójnie. a tym wypadku kamerka nie pomoże bo karton jak karton

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

To pokłosie tego jakie możliwości daje kupującym . Sami się przekonaliście że tutaj można kupić coś za darmo i jeszcze negatywnie zostać za taką sprzedaż ocenionym zgodnie z zapisami regulaminu . Racje jest zazwyczaj tylko po stronie kupującego a sprzedawca jedynie co zwykle otrzymuje to info że "nic z tym nie możemy zrobić" lub "przykro nam że spotkała cię taka sytuacja" . Jedynie co to nagrywać proces pakowania i mieć sztywne dowody że może to być próba oszustwa ze strony kupującego.

oznacz moderatorów

PieknoWita
#7 Wielbiciel#

nagrywać to będzie ciężko przy tej ilości. A np. robić znak na kartonie i prosić o wysłanie foto? 

 z drugiej strony może to byc wina przewoźnika, który pobił jeden produkt i przepakował w inny karton.

jak wypuszczam paczke to wszystko jest mozliwe...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@PieknoWita na jednym koncie sprzedajesz ?

oznacz moderatorów

PieknoWita
#7 Wielbiciel#

tak

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli tak kupujący postąpił należałoby mu to udowodnić i oskarżyć o złodziejstwo, natomiast jezeli nie chcesz takich sytuacji dokumentować i od razu kupującemu napisać ze masz nagrania z pakowania i wysyłki.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

transakcje odbywają się na zasadzie obustronnego zaufania

kupujący powinien zrobić zdjęcia towaru w przesyłce

i je przesłać sprzedawcy

@PieknoWita stan magazynowy niestety nie ma nic do rzeczy - zagubiony towar mógł trafić do innej przesyłki

pomyłki tego typu się zdarzają, my 99% rozpatrujemy na korzyść kupujących

mieliśmy też przypadki w drugą stronę, gdy kupujący sugerował uczciwie nadmiar towaru i go odsyłał

 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@PieknoWita nie takim przypadku nie jesteśmy w stanie opowiedzieć się po żadnej ze stron. Sprawę można zgłosić jako reklamację u przewoźnika (jeśli np. paczka była naruszona), albo na policję. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów