anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bezpodstawne zablokowanie konta

funkyshot_gadget
#8 Zapaleniec#

Dzisiaj wspaniałe allegro zablokował mi konto. Uzasadnienie. Ze mam powiązane inne konto z tym. I naruszyłem tym regulamin.... Co mam napisać do allegro żeby mi odblokowany konto.??? 

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@funkyshot_gadget Chyba nie dokońca rozumiesz o co chodzi, gdy piszemy o powiązaniu. W Allegro możesz mieć kilka kont zarejestrowanych na swoje dane, ale nie możesz ich wykorzystywać do łamania naszego regulaminu. To znaczy, że nie możesz np. sam u siebie kupować albo podbijać ceny w licytacji. 

Otrzymałeś od nas wiadomość w sprawie blokady. Postępuj zgodnie z informacjami, które są w niej zawarte.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

funkyshot_gadget
#8 Zapaleniec#

No właśnie. Mam kilka firmowych kont. Ale nie złamałem regulaminu

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@funkyshot_gadget Jeśli tak uważasz, odpisz na wiadomość o blokadzie. Nie nakładamy na konta ograniczeń bez powodu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

funkyshot_gadget
#8 Zapaleniec#

Jestem w trakcie. Pewnie i tak mi nie od blokujecie. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

odblokują po tygodniu pisania prze ciebie mali

jak zobaczą że się przed nimi płaszczysz

upodlenie Sprzedawcy to jest kara stosowana przez Allegro przy usuwaniu konta

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@REDBardzo proszę o nie szerzenie nieprawdziwych informacji i zachęcam do lektury zasad, jakimi się tutaj kierujemy.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ 

w jakim miejscu piszę nieprawdę?

- odpowiedzi allegro po zablokowaniu konta to 1 mail na dzień

- bardzo często pracownik allegro domaga się działań, których nie przewiduje regulamin allegro

- ile maili jest średnio potrzebnych by konto zostało odblokowane?

 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/pracownik-nie-chce-odblokowac-konta-wysy%C...

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@RED Dokładnie mówiąc w tych, czyli wszystkich w tym wątku:

"odblokują po tygodniu pisania prze ciebie mali

jak zobaczą że się przed nimi płaszczysz

upodlenie Sprzedawcy to jest kara stosowana przez Allegro przy usuwaniu konta

odpowiedzi allegro po zablokowaniu konta to 1 mail na dzień

bardzo często pracownik allegro domaga się działań, których nie przewiduje regulamin allegro

ile maili jest średnio potrzebnych by konto zostało odblokowane?"

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

funkyshot_gadget
#8 Zapaleniec#

Jak na razie nie ma żadnej zmiany. Sprzedaż mi wisi

oznacz moderatorów

funkyshot_gadget
#8 Zapaleniec#

Odpisali mi że mam powiązane jakieś konta z moim funkyshot_gadget. I że dopuki nnie rozwiąże się sprawa z tamtymi kontami to mojego funkyshot_gadget nie odblokuję. To jest chore!!!!! Ja nie mam wpływu na tamte konta bo nie jestem ich właścicielem. 

oznacz moderatorów

mareczekp1
#8 Zapaleniec#

Mi też zablokowali bezpodstawnie konto ktoś coś u mnie kupił po trzech miesiącach zażądał zwrotu lecz nie chciał oddać przesyłki twierdzi że jej nie ma ale chce oddać a ja nie chce oddać kasy jak mogę oddać kasę jak oszust naciągacz nie chce oddać przesyłki  i na takie zarzuty oszusta zablokowali mi sprzedaż to jest upodlenie sprzedawcy i obrona oszustów żadne argumenty żadne dowody wysłania przesyłki do Allegro nie docierają jak by ich nie było maile z Allegro są pisane szablonowo na zasadzie kopiuj wklej typu sprawa musi zostać wyjaśniona z kupującym porażka odradzam teraz wszystkim unikania serwisu jak ognia dodam że sprzedawałem może 10 przedmiotów w roku więcej kupowałem części samochodowych teraz kupuję na **piiip** i gumtree  allegro nie dostaje prowizji od sprzedanych rzeczy bo nie kupuję tak właśnie się poniża sprzedawców w serwisie stając po stronie oszustów naciągaczy 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mareczekp1 zablokowanie Twojego konta nie było bezpodstawne. Twój klient skorzystał z Programu Ochrony Kupujących, ponieważ nie chciałeś uznać reklamacji. Widzę, że pisałeś do nas w tej sprawie przez formularz.

Sądzę jednak, że dopóki nie uregulujesz swojego rachunku, konto nie zostanie odblokowane.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mareczekp1
#8 Zapaleniec#

Jak zwykle serwis wszystko przekręca oszukuje i mataczy jest dyskusja są wszystkie wypowiedzi reklamacje chciałem uznać bez problemu lecz kupujący nie chciał oddać towaru ale to nie dociera do serwisu klapki na oczy Kupujący okazał się naciągaczem oszustem ale upodlić trzeba sprzedawcę widać sprzedawałem coś co nie spodobało się konkurencji 

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@cloudcloud Przyjmując, że rzeczywiście jest tak, jak pisze @mareczekp1 to czy kupujący nie powinien odesłać towaru w momencie uzyskania rekompensaty z POK? Bo w takiej sytuacji kupujący ma zarówno towar jak i pieniądze (tak jakby wyłudzenie😏), a sprzedający ma zablokowane konto i jest stratny na wszelkie możliwe sposoby.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Knowhere Poniżej znajdziesz informacje o tym, co traktujemy jako przedmiot niezgodny z opisem. Tabela ma charakter przykładowy i opisuje jedynie najczęstsze przypadki ubiegania się o rekompensatę z POK. Staramy się, aby nasze decyzje były sprawiedliwe i zapadały dopiero po szczegółowym zbadaniu sprawy.

Przykład
Czy mogę starać się o rekompensatę z POK?
Przedmiot jest inny od tego, który był opisany w ofercie (na przykład puste opakowanie lub inny, niż zamówiony model telefonu)
tak
Opis umieszczony przez sprzedającego nie odpowiada otrzymanemu przedmiotowi (na przykład towar okazał się używany mimo, że sprzedający określił go jako nowy)
tak
Przedmiot jest nieoryginalny
tak
Przedmiot nie posiada istotnych części lub funkcji mimo, że sprzedający umieścił o nich informacje w opisie oferty
tak
Mimo zakupu 3 przedmiotów, sprzedawca wysłał 2
tak - za brakującą sztukę
Sprzedający nie dołączył do przedmiotu faktury, gwarancji lub paragonu
nie
Przedmiot ma niewielkie ślady użytkowania, był opisany jako używany
nie

Szczegółowe informacje o warunkach skorzystania z Programu Ochrony Kupujących znajdziesz w jego regulaminie.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mareczekp1
#8 Zapaleniec#

Wszystko się zgadza przedmiot nie zgodny z opisem .Tylko że w tym konkretnym przypadku nie ma mowy o niezgodności przedmiotu .

 

Kupujący kupił przedmiot dokonał płatności przedmiot został wysłany  05 maja 2020 w dniu wysyłki kupujący założył dyskusje tylko po to żeby mieć później otwartą furtkę do dalszej późniejszej dyskusji następnie kupujący 06 maja 2020 zakończył dyskusję że sprawa załatwiona Następnie kupujący po dwóch tygodniach od wysłania przesyłki 19 maja 2020 pisze do Allegro że mandal problem sprawa została wyjaśniana w dyskusji że towar wysłany itp. potem znowu kupujący  25 lipca 2020 Prosi Allego niby o pomoc ?. Znowu nic nie wnoszące przepychanki 21 sierpnia 2020   znowu kupujący wypisuje do Allegro 

 

Najśmieszniejsze jest to że kupujący nie zgłaszał że towar jest niezgodny z opisem tylko że nie chce tego towaru i koniec 

To są słowa kupującego >>>Część słuchaj ja tego nie chce^^^^^

To są moje słowa na żądanie kupującego 

****19 maja 2020 18:49

Przedmiot został wysłany 6 maja na co posiadam stosowne potwierdzenie .kupujący nie kontaktował się w sprawie zwrotu skoro przedmiot mu nie odpowiada wypadało by się skontaktować w tej sprawi ze sprzedającym proszę o jego odesłanie nie robię żadnego problemu w tej sprawie

pozdrawiam***
 
 Jeszcze śmieszniejsza sprawa to taka ze kupujący chce oddać zakupiony towar ale go  nie ma ale chce oddać żadnych dowodów że odesłał kompletnie nic a serwis nawet nie zapytał kupującego czy odesłał przesyłkę nie poprosił o skan zwrotnej przesyłki nic natomiast mnie prosił o skan nadania SKANDAL  po prostu nic klapki na oczy 
 
Jeszcze jedno kupujący zaczyna dopiero pisać po jakimś czasie gdzie numer przesyłki w trakingu u Przewoźnika jest już niewidoczny 
 
tylko dla tego żeby wyłudzić pieniądze ale co tam serwis wypłaca oszustowi pieniądze a upodlił sprzedawcę gdy w niczym nie zawinił 
 
słowa kupującego ****cerveza49 23 sierpnia 2020 16:35
Teraz to juz pisze do Pana ake juz nic to nie zmieni. Nie mam przesylki. To nie tak ze nie chce jej oddac.
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@cloudcloud Możesz mi wyjaśnić jaki to ma związek z tym, co napisałem w poście do którego się odniosłaś? Bo choćbym nie wiem jak się starał, nie widzę żadnego.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@cloudcloud od kiedy Sprzedawca ma obowiązek uznania reklamacji???

jakie są na to przepisy?

czy coś się w prawie zmieniło?

bo ja nic o tym nie wiem

od kiedy jak pisze @mareczekp1 Sprzedawca ma obowiązek zwracać wpłatę bez otrzymania sprzedanego towaru

ja tu widzę

Art. 191. Zmuszanie do określonego zachowania, zaniechania lub znoszenia


Dz.U.2020.0.1444 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny
§ 1. Kto stosuje przemoc wobec osoby lub groźbę bezprawną w celu zmuszenia innej osoby do określonego działania, zaniechania lub znoszenia,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
§ 2. Jeżeli sprawca działa w sposób określony w § 1 w celu wymuszenia zwrotu wierzytelności,
podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
§ 3. Ściganie przestępstwa określonego w § 1a następuje na wniosek pokrzywdzonego.
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RED powinnam była użyć słowa "rozpatrzyć" 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów