Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj wspaniałe allegro zablokował mi konto. Uzasadnienie. Ze mam powiązane inne konto z tym. I naruszyłem tym regulamin.... Co mam napisać do allegro żeby mi odblokowany konto.???
@funkyshot_gadget Chyba nie dokońca rozumiesz o co chodzi, gdy piszemy o powiązaniu. W Allegro możesz mieć kilka kont zarejestrowanych na swoje dane, ale nie możesz ich wykorzystywać do łamania naszego regulaminu. To znaczy, że nie możesz np. sam u siebie kupować albo podbijać ceny w licytacji.
Otrzymałeś od nas wiadomość w sprawie blokady. Postępuj zgodnie z informacjami, które są w niej zawarte.
No właśnie. Mam kilka firmowych kont. Ale nie złamałem regulaminu
@funkyshot_gadget Jeśli tak uważasz, odpisz na wiadomość o blokadzie. Nie nakładamy na konta ograniczeń bez powodu.
Jestem w trakcie. Pewnie i tak mi nie od blokujecie.
odblokują po tygodniu pisania prze ciebie mali
jak zobaczą że się przed nimi płaszczysz
upodlenie Sprzedawcy to jest kara stosowana przez Allegro przy usuwaniu konta
@REDBardzo proszę o nie szerzenie nieprawdziwych informacji i zachęcam do lektury zasad, jakimi się tutaj kierujemy.
w jakim miejscu piszę nieprawdę?
- odpowiedzi allegro po zablokowaniu konta to 1 mail na dzień
- bardzo często pracownik allegro domaga się działań, których nie przewiduje regulamin allegro
- ile maili jest średnio potrzebnych by konto zostało odblokowane?
@RED Dokładnie mówiąc w tych, czyli wszystkich w tym wątku:
"odblokują po tygodniu pisania prze ciebie mali
jak zobaczą że się przed nimi płaszczysz
upodlenie Sprzedawcy to jest kara stosowana przez Allegro przy usuwaniu konta
odpowiedzi allegro po zablokowaniu konta to 1 mail na dzień
bardzo często pracownik allegro domaga się działań, których nie przewiduje regulamin allegro
ile maili jest średnio potrzebnych by konto zostało odblokowane?"
Jak na razie nie ma żadnej zmiany. Sprzedaż mi wisi
Odpisali mi że mam powiązane jakieś konta z moim funkyshot_gadget. I że dopuki nnie rozwiąże się sprawa z tamtymi kontami to mojego funkyshot_gadget nie odblokuję. To jest chore!!!!! Ja nie mam wpływu na tamte konta bo nie jestem ich właścicielem.
Mi też zablokowali bezpodstawnie konto ktoś coś u mnie kupił po trzech miesiącach zażądał zwrotu lecz nie chciał oddać przesyłki twierdzi że jej nie ma ale chce oddać a ja nie chce oddać kasy jak mogę oddać kasę jak oszust naciągacz nie chce oddać przesyłki i na takie zarzuty oszusta zablokowali mi sprzedaż to jest upodlenie sprzedawcy i obrona oszustów żadne argumenty żadne dowody wysłania przesyłki do Allegro nie docierają jak by ich nie było maile z Allegro są pisane szablonowo na zasadzie kopiuj wklej typu sprawa musi zostać wyjaśniona z kupującym porażka odradzam teraz wszystkim unikania serwisu jak ognia dodam że sprzedawałem może 10 przedmiotów w roku więcej kupowałem części samochodowych teraz kupuję na **piiip** i gumtree allegro nie dostaje prowizji od sprzedanych rzeczy bo nie kupuję tak właśnie się poniża sprzedawców w serwisie stając po stronie oszustów naciągaczy
@mareczekp1 zablokowanie Twojego konta nie było bezpodstawne. Twój klient skorzystał z Programu Ochrony Kupujących, ponieważ nie chciałeś uznać reklamacji. Widzę, że pisałeś do nas w tej sprawie przez formularz.
Sądzę jednak, że dopóki nie uregulujesz swojego rachunku, konto nie zostanie odblokowane.
Jak zwykle serwis wszystko przekręca oszukuje i mataczy jest dyskusja są wszystkie wypowiedzi reklamacje chciałem uznać bez problemu lecz kupujący nie chciał oddać towaru ale to nie dociera do serwisu klapki na oczy Kupujący okazał się naciągaczem oszustem ale upodlić trzeba sprzedawcę widać sprzedawałem coś co nie spodobało się konkurencji
@cloudcloud Przyjmując, że rzeczywiście jest tak, jak pisze @mareczekp1 to czy kupujący nie powinien odesłać towaru w momencie uzyskania rekompensaty z POK? Bo w takiej sytuacji kupujący ma zarówno towar jak i pieniądze (tak jakby wyłudzenie😏), a sprzedający ma zablokowane konto i jest stratny na wszelkie możliwe sposoby.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Poniżej znajdziesz informacje o tym, co traktujemy jako przedmiot niezgodny z opisem. Tabela ma charakter przykładowy i opisuje jedynie najczęstsze przypadki ubiegania się o rekompensatę z POK. Staramy się, aby nasze decyzje były sprawiedliwe i zapadały dopiero po szczegółowym zbadaniu sprawy.
Przykład
|
Czy mogę starać się o rekompensatę z POK?
|
---|---|
Przedmiot jest inny od tego, który był opisany w ofercie (na przykład puste opakowanie lub inny, niż zamówiony model telefonu)
|
tak
|
Opis umieszczony przez sprzedającego nie odpowiada otrzymanemu przedmiotowi (na przykład towar okazał się używany mimo, że sprzedający określił go jako nowy)
|
tak
|
Przedmiot jest nieoryginalny
|
tak
|
Przedmiot nie posiada istotnych części lub funkcji mimo, że sprzedający umieścił o nich informacje w opisie oferty
|
tak
|
Mimo zakupu 3 przedmiotów, sprzedawca wysłał 2
|
tak - za brakującą sztukę
|
Sprzedający nie dołączył do przedmiotu faktury, gwarancji lub paragonu
|
nie
|
Przedmiot ma niewielkie ślady użytkowania, był opisany jako używany
|
nie
|
Szczegółowe informacje o warunkach skorzystania z Programu Ochrony Kupujących znajdziesz w jego regulaminie.
Wszystko się zgadza przedmiot nie zgodny z opisem .Tylko że w tym konkretnym przypadku nie ma mowy o niezgodności przedmiotu .
Kupujący kupił przedmiot dokonał płatności przedmiot został wysłany 05 maja 2020 w dniu wysyłki kupujący założył dyskusje tylko po to żeby mieć później otwartą furtkę do dalszej późniejszej dyskusji następnie kupujący 06 maja 2020 zakończył dyskusję że sprawa załatwiona Następnie kupujący po dwóch tygodniach od wysłania przesyłki 19 maja 2020 pisze do Allegro że mandal problem sprawa została wyjaśniana w dyskusji że towar wysłany itp. potem znowu kupujący 25 lipca 2020 Prosi Allego niby o pomoc ?. Znowu nic nie wnoszące przepychanki 21 sierpnia 2020 znowu kupujący wypisuje do Allegro
Najśmieszniejsze jest to że kupujący nie zgłaszał że towar jest niezgodny z opisem tylko że nie chce tego towaru i koniec
To są słowa kupującego >>>Część słuchaj ja tego nie chce^^^^^
To są moje słowa na żądanie kupującego
****19 maja 2020 18:49
@cloudcloud Możesz mi wyjaśnić jaki to ma związek z tym, co napisałem w poście do którego się odniosłaś? Bo choćbym nie wiem jak się starał, nie widzę żadnego.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@cloudcloud od kiedy Sprzedawca ma obowiązek uznania reklamacji???
jakie są na to przepisy?
czy coś się w prawie zmieniło?
bo ja nic o tym nie wiem
od kiedy jak pisze @mareczekp1 Sprzedawca ma obowiązek zwracać wpłatę bez otrzymania sprzedanego towaru
ja tu widzę
@RED powinnam była użyć słowa "rozpatrzyć"