Bezpodstawne zawieszenie konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
posiadam konto w tym serwisie już od 21 lat bez żadnych negatywnych komentarzy ostrzeżeń itp. Przeważnie służyło mi do robienia zakupów, jednak ostatnio postanowiłem pierwszy raz coś sprzedać. Wystawiałem ten sam przedmiot 3 razy na tydzień czasu aż w końcu ktoś go kupił. Z racji tego, że byłem w delegacji od razu dałem znać w domu, żeby towar spakowali i wysłali do osoby kupującej co też uczynili. Na drugi dzień sprawdzając pocztę zobaczyłem maila z informacją
"
Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Musimy sprawdzić, czy wszystko jest w porządku i potwierdzić Twoje dane.
Co to dla Ciebie oznacza
Usunęliśmy wszystkie Twoje oferty i anulowaliśmy oferty kupna, które klienci złożyli w licytacjach.
Tymczasowo wstrzymaliśmy też wypłatę pieniędzy z Allegro Finanse na czas weryfikacji Twojego konta.
Dlaczego zawiesiliśmy Twoje konto
Chcemy sprawdzić, czy nie jesteś ofiarą oszustwa. Dla bezpieczeństwa Twojego i kupujących, musimy potwierdzić, że wszystko jest w porządku. Jeśli tak, jak najszybciej odblokujemy Twoje konto.
Dlaczego sprawdzamy, czy sprzedaż jest bezpieczna..." itd.
do tego jeszcze jakieś paragrafy na podstawie których konto zostało zablokowane.
W związku z tym napisałem maila z zapytaniem co chcą weryfikować i w jaki sposób i dlaczego nie zdążyli tego zrobić przez 21 lat i 4 miesiące (bo tyle posiadam moje konto), chciałem może jakoś pomóc to przyspieszyć. Chociaż nie wiem co jeszcze mogli weryfikować skoro konto było potwierdzane jeszcze kiedyś odręcznie podpisywaną umową która przychodziła na adres domowy, później dowodem do tego mam połączone konto bankowe, PayU i przelewy24 potwierdzałem chyba z 3 tygodnie temu przelewami bankowymi. A oni dalej chcą coś potwierdzać... Po wysłaniu maila okazało się, że miałem pecha i trafiłem na jakiegoś debila imieniem Michał z działu bezpieczeństwa, który nie umie odpowiedzieć na moje pytania, co dokładnie chcą weryfikować i za co dokładnie mam zablokowane konto, żebym mógł się w jakiś sposób jako jego właściciel odnieść do blokady i całej tej weryfikacji. W odpowiedzi dostaje tylko wklejone 3 artykuły z regulaminu i koniec... i taka jest odpowiedz na każdego mojego maila od tego de...a. W jaki sposób mam się zweryfikować, albo ustalić co mam zrobić skoro ten debil nie potrafi mi na nic odpowiedzieć? Ja wywiązałem się z umowy, zamawiający otrzymał swoje zamówienie a Ci id...i bezpodstawnie blokują mi konto, nic nie wyjaśniając tylko wklejając za każdym razem te same 3 punkty regulaminu. Może ktoś tutaj przechodził już przez podobną sytuację i jakoś sobie poradził to prosiłbym o radę. Gdzie jeszcze mogę napisać bo widzę, że ten kr...n z działu bezpieczeństwa nie ogarnia i się z nim nie dogadam bo na wszystko odpisuje formułką
"Dzień dobry,
Kontakt nastąpił w momencie zawieszenia konta. Otrzymał Pan wiadomość (wysłana 11:17:29, 3 października ) informującą o zawieszeniu konta ze względów bezpieczeństwa.
Wiadomość zawierała również podstawę regulaminową:
- załącznik 7a, art. 2.2
- załącznik 7b, art. 3.2
- art. 2.12
Pozdrawiam
//Michał
Dział Bezpieczeństwa
Zespół Allegro"
Dodam jeszcze, że wczoraj złożyłem już pismo do UOKiK w moim mieście w związku z bezpodstawnym blokowaniem konta, brakiem wyjaśnienia i brakiem kontaktu dokładnie opisując całą sytuację. Dalej nie mam już pomysłu gdzie jeszcze można pisać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
☹️
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@psychols niech zgadnę, wystawiłeś drogi telefon ?
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 Nowego apple watcha series 8. Kupujący już cieszy się z zakupów bo widziałem na trackingu, że paczka odebrana, a ja mam zablokowane konto i pieniądze przez tych **piiip**ów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@psychols napisz im to, często blokują z obawą że paczka nie dojdzie 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 pisałem już kilkanaście razy... a odpowiedź ciągle ta sama...
"Dzień dobry,
Kontakt nastąpił w momencie zawieszenia konta. Otrzymał Pan wiadomość (wysłana 11:17:29, 3 października ) informującą o zawieszeniu konta ze względów bezpieczeństwa.
Wiadomość zawierała również podstawę regulaminową:
- załącznik 7a, art. 2.2
- załącznik 7b, art. 3.2
- art. 2.12
Pozdrawiam
//Michał
Dział Bezpieczeństwa
Zespół Allegro"
Podają podstawę, ale nie podają dokładnego powodu zablokowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@psychols a kiedy robiłeś weryfikację PayU i Przelewy24 ???
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No to dzial bezpieczenstwa oni sa panstwo w panstwie moga chciec takie zdjecie np od nowych chca albo jak ktos dlugo nic nie sprzedawal albo jak ma dropshiping. Plus potwierdzenia umow z hurtowniami a czasem zablokuja konto bo ktos polaczy sie ze swoim przez twoj router i np nie rozpatrzy reklamacji a dzial bezpieki stwierdzi ej te konta sa powiazane i blokuja kazde ktore logowalo sie na tym ip dostajesz nazwe konta i masz wyjasnic blokade. Zdazalo sie ze poblokowali firmie wszystkie konta sprzedazowe bo ich pracownik logowal sie na konto swoje przez neta w firmie a dawno temu przestal tam pracowac i uznali konta firmy za powiazane i co im zrobisz. Za chwile zaczniesz dostawac wiadomosci ze wszelkich informacji juz ci udzielili mimo ze nic z tego nie zrozumiales i ze masz wszystko w wiadomosci o nr xxx a potem czarna dziura zacznie wsysac twoje kolejne zapytania..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@az1rael ja **piiip**..... co za banda. Już dostaję od inteligenta Michała wiadomości, że wszystko zostało opisane w 1 mailu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poszukaj sobie watkow na forum i poczytaj to se siadziesz z wrazenia ja np pamietam przypadek ze gosciowi zablokowali sprzedaz bo byla zona lub laska nie pamietam dokladnie pare lat pozniej cos nawiwijala i powiazali im konta. U kogos innego jakis kontrahent odszedl ze spolki i po dluzszym czasie ban bo powiazane konto znajdz chlopa i wyjasniaj. A najlepsze to ze jakis sprzedawca dostal nazwe konta z ktorym byl problem i stwierdzil ze on pierwszy raz na oczy widzi to konto a dzial bezpieki mu na to to jak wyjasnisz to odblokujemy i przestali odpisywac i dup cala sprzedaz na kilku kontach firmy wylaczona pare tys aukcji a zusy i podatki czekaja. Najczesciej chodzi o weryfikacje czy ty to ty i nie wiem co chca teraz ale swego czasu trza im bylo dowod osobisty na zdjeciach wysylac oraz ze masz go w lapie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@az1rael masakra, dowód już kiedyś wysyłałem. A teraz po zmianie przepisów nie mają prawa żądać zdjęć, skanów itp. dowodu osobistego bo jest to niezgodne z przepisami o ile dobrze kojarzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli bedziesz musial udowodnic posiadanie apple watcha nie majac apple watcha. Zdjęcie ciebie z towarem