Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam
W dniu 09.03.2024 kupujący załozył nam dyskusję o poniższej treści "Opis problemu: Spodnie się poprzecierały", w odpowiedzi poprosiliśmy o udokumentowanie uszkodzenia w postaci zdjęcia. Niestety do dnia wczorajszego takie udokumentowanie do nas nie dotarło i w 14 dniu dyskusji Wasz konsultant poprosił o zakończenie dyskusji lub zgłoszenie sprawy do Allegro Protect co kupujący uczynił. Odnieśliśmy się w dyskusji do tej sprawy informując iż kupujący nie zgłosił oficjalnej reklamacji ,nie udokumentował uszkodzenia ani nie odesłał do nas rzekomo uszkodzonego produktu. Po tej informacji dostaliśmy poniższą odpowiedź.
Pozytywnie rozpatrzyliśmy wniosek z Allegro Protect. Kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy: 55,98 PLN.
Wiadomość dla sprzedającego
Zwrot pokrywa Allegro Protect. Zapewniamy, że nie oczekujemy spłaty tej kwoty.
Proszę mi powiedzieć na jakiej podstawie wypłaciliście kupującemu te pieniądze, naszym zdaniem jest to bezprawne i nosi znamiona wymuszenia.
P.s Dla zainteresowanych najlepsze ,produkt który zgłosił klient ma datę zakupu 03,04.2022 czyli prawie dwa lata temu
Nie oczekuj odpowiedzi, jest to ich decyzja- rekompensata i jak Ciebie nie obciążyli to nie będą się tłumaczyć. Ewidentnie nie powinien dostać, ale także nie widzę żebyś oficjalnie odrzucił reklamację.
Zgadza się ale co miałem odrzucić przecież to nie była reklamacja tylko zgłoszenie w dyskusji, chodzi o fakt ,idąc ich tropem rozumowania jak co drugi klient tak zrobi to kto za to zapłaci?
@Simplymanpl Tak, dyskusja to reklamacja (tu), należało napisać w czasie 14dni że ją odrzucasz z powodu nie dostarczenia zdjęć albo odesłania towaru.
@Simplymanpl Zależy nam na pozytywnych doświadczeniach kupujących, dlatego żeby zakończyć sprawę pozytywnie dla obu stron zdecydowaliśmy się zaakceptować wniosek kupującego. Nie wymagamy od Ciebie spłaty tej kwoty.
Pozytywne doświadczenie ,po dwóch latach użytkowania spodni dresowych bez żadnego udokumentowania uszkodzenia 😂,przecież klient teraz po waszym działaniu każde zamówienie będzie tak traktował.
oczywiście, że zrobi to ponownie
jak widzisz z tekstów powyżej wg allegro zadowolony kupujący, to człowiek, który po zniszczeniu towaru otrzymuje od allegro środki na zakup nowego
ciesz się, że nie musisz płacić za takie fanaberie serwisu