Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
jestem nowym sprzedającym i wpisując nr inpost nie widać statusu przesyłki, czy to przez to, że podaję inny adres email? Przez to niestety straciłam dużo punktów i tym samym jakość sprzedawcy.
Pozdrawiam
Dlaczego podajesz inny adres e-mail?
@perfectmagnets W jaki sposób nadajesz (Wysyłam z Allegro czy Menedżer Paczek InPost), i dlaczego podajesz inny adres email?
@perfectmagnets I prawdopodobnie płacisz więcej za przesyłki.
mini paczka w aplikacji kosztuje 11,99 nie ma jej w menedzer inpost. dlatego nie wiem czy da sie powiazac nr przesylki z aplikacji z allegro by wyswietlal status
@perfectmagnets doprecyzuj proszę jak nadajesz przesyłki. Jeżeli nie masz podpisanej umowy własnej z InPost i nadajesz paczki przez menedżera paczek, powinieneś połączyć swoje konto allegro z narzędziem InPost.
Mam produkt, który najlepiej wysyłać mini paczką i ona jest w aplikacji inpost. (czasem ktos kupowal produkt o malej wartosci i nie mogl wybrac smarta). Wtedy w menadzerze inpost ta przesylka byla duzo drozsza i nie oplacalo mi się to.
Tak więc wybieralam w aplikacji mini paczke, podawalam swoj prywatny adres ( nie wiedzialam jakie sa powiazania z allegro i adresem email). Nastepnie wpisywalam nr przesylki w allegro i niestety statusy sie nie aktualizowaly i potracilam punkty, ktore mówią o jakości sprzedawcy. Nie wiem czy mogę napisać do allegro i to jakos wyjasnic?
I jak kupować mini paczkę ? Podawac adres z allegro? Wtedy bedzie aktualizacja doreczeń?
@perfectmagnets rozumiem, że masz na myśli mini kurier InPost? Żeby zamówienie allegro było poprawnie powiązane z nadawaną przez Ciebie przesyłką powinieneś nadawać przesyłki w menedżerze paczek po zintegrowaniu go z Allegro, ważne jest też dodanie szyfrowanego adresu mailowego klienta. W menadżerze przesyłek InPostu klikasz Allegro, później import Allegro InPost, po lewej stronie przycisk wyboru rodzaju przesyłki.
Jeżeli nie mamy jak powiązać zamówienia z przesyłką, statusy nie zaciągają się poprawnie i w wyniku tego Twoja jakość spada.
Możesz podać numery zamówień, których dotyczy ten problem. Dopytam czy w tym przypadku byłaby możliwość ich wykluczenia z jakości.
dziękuję za pomoc:
44eba440-f923-11ef-82fb-17b8685f56b5
88ed5fb0-f7f9-11ef-9f7a-6b888f5224da
ebd82390-f672-11ef-a8d3-1154fd9153a6
Tu logujesz się za pomocą Allegro:
https://manager.paczkomaty.pl/auth/login
tu (po wcześniejszym zalogowaniu się) wiążesz konto allegro z inpost https://manager.paczkomaty.pl/allegro/import-auctions?limit=10&uuid=ae87e027-02b4-4b4e-8550-4de014cd...
następnie jeśli nie masz umowy z inpostem to zasilasz przedpłatę i generujesz oraz opłacasz przesyłki importując je. Za pomocą kilku kliknięć drukujesz etykiety, a numery przesyłek same się wprowadzają do zamówień, bez ręcznego przenoszenia jakichkolwiek danych
rozumiem, ale czy mozna zamawiac w aplikacji i polaczyc przesylki? w aplikacji mini paczka kosztuje 11,99, takiej ceny nie ma nigdzie
Nie można połączyć, ale zastanów się czy dla tej 0,50 oszczędności opłaca się tak tracić na puntakcji ?
@perfectmagnets zapisałam te zamówienia do wykluczenia. Jutro Twój wynik jakości zostanie przeliczony 🙂 Muszę jednak zaznaczyć, że kolejne zamówienia nie będą wykluczane, zrobiliśmy to w drodze wyjątku, dlatego też zwróć uwagę na to, żeby poprawnie nadawać przesyłki.
bardzo dziękuję, jest to dla mnie lekcja na przyszłość.