anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak aktualizacji zamówień

Sklep_Rolnika_
#7 Wielbiciel#

Witam, czy ma ktoś podobny problem, że po zmianie statusu np. na "w realizacji" nie zmienia się to? Nie ma nowych zamówień, widać je tylko na mailu, nie na allegro..

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep_Rolnika_ czy możesz napisać dokładniej oraz podać przykłady zamówień o jakich piszesz? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Sklep_Rolnika_
#7 Wielbiciel#

Wszystkie zamówienia rano, którym zmieniałam status nie zmieniały się, a potem nie pojawiały się w ogóle w zamówieniach przez co mam jednej wielki bałagan w zamówieniach.. wchodząc w moje zamówienia mam od razu zaznaczone "nowe" nie wszystkie. ciągle jest coś zmieniane, jednak ciągle na gorsze..

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep_Rolnika_ o ile dobrze rozumiem, to wszystko działa jak powinno, jeśli zmienisz status zamówienia na "w realizacji", a w zakładce Zamówienia masz włączony filtr "nowe", to zamówienia ze statusem "w realizacji" nie będą pokazywane. Możliwość zmiany statusu oraz wyboru odpowiednich filtrów jest właśnie po to, aby zrobić porządek w tej zakładce. 
Filtry zmienisz tutaj:

la_nika_0-1713279061086.png


Możesz zaznaczyć opcję "wszystkie", aby widzieć wszystkie zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Sklep_Rolnika_
#7 Wielbiciel#

No niedobrze Pani rozumie, tłumaczyłam, że gdy zmieniałam status z nowe na "w realizacji" to się nie zmieniało tylko ciągle było jako nowe. A wchodząc w zamówienia od kupujących "status zamówienia" jest automatycznie zaznaczone jako "nowe" a nie jako "wszystkie" jak zawsze było. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep_Rolnika_ Proszę Cię o przesłanie zrzutów ekranu z widokiem zgłaszanych problemów.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Sklep_Rolnika_
#7 Wielbiciel#

Tak jak pisałam było to rano, potem się to uspokoiło co nie zmienia faktu że mam błędnie porobione zamówienia. 

a zamówienia od kupujących po prostu klikam i jest zaznaczone „nowe”… nie wiem jak inaczej mam to wytłumaczyć.. zawsze było „wszystkie” automatycznie zaznaczone 

IMG_0846.png

oznacz moderatorów