anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak autoryzacji przelewy 24 a przelew od kupującego.

MAMY ROZWIĄZANIE!
bacz25
#7 Wielbiciel#

Wystawiłem przedmiot na sprzedaż i zaznaczyłem przelewy24, niestety nie wiedząc, że nie mam włączonej tej opcji na koncie. Dostałem info z Allegro, że sprzedający dokonał wpłaty "Usługa Przelewy24 jest nie aktywna, środki dostępne po weryfikacji". Czy mogę dokonać transakcji z kupującym, czy kupujący może wycofać przelew z Przelewy24? Ile będę czekał na autoryzację Przelewy24?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
LEW433
#21 Demiurg#

Jak zapłacił to środki masz na koncie Allegro i kupujący już ich nie wycofa, musisz aktywować wypłaty, jak wszystko się zgadza to aktywacja Prtzelewy24 trwa 5dni. Zapłacił i środki są na koncie Allegro musisz wysłać towar.

oznacz moderatorów
bacz25
#7 Wielbiciel#

Dzięki!

oznacz moderatorów
bacz25
#7 Wielbiciel#

Autoryzacja zatwierdzona, ale na saldzie przelewy24 pokazuje 0,00 zł.

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Rano pewnie automatyczna wypłata poszła. Powinieneś po przewinięciu w dół widzieć to na czerwono w historii. Środki i historia operacji.

oznacz moderatorów
bacz25
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  No właśnie w historii nie ma nic😩 proszę o pomoc 😉

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bacz25 wyjaśniam Twoją sprawę z zespołem, więc poproszę Cię o cierpliwość. Jak tylko dostanę wieści w Twojej sprawie to wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
vonNogay
#16 Inspirator#

@bacz25 a ten mail to na pewno od allegro? Uważaj, bo to może być oszustwo. Jeśli saldo jest 0 zł to nic nie wysyłaj.

oznacz moderatorów
bacz25
#7 Wielbiciel#

allegromail.pl, niestety wysłane 😩

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bacz25 czy możesz pokazać tutaj tę wiadomość, że kupujący dokonał wpłaty? Sprawdziliśmy dokładnie Twoje konto i jeśli chodzi o zamówienie 094ebae0-2575-11ee-af7c-f1dd4e247129 od kupującego Client:11.......492 to płatność jest wciąż oczekująca, więc nawet jeśli kupujący ją rozpoczął, to na pewno nie jest zakończona, bo na Twoim saldzie w Przelewy24 nie ma żadnych środków. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
bacz25
#7 Wielbiciel#

Mail o zaksięgowaniu był od kupującego, oszustwo, niestety udane. Sprawa zgłoszona do organów ścigania. Złożony wniosek o cofnięcie prowizji.  Czy mam do allegro przesłać zaświadczenie zgłoszenia ? Czy można blokować kupującego!

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bacz25 tak, prześlij mi proszę zdjęcie/zrzut tej wiadomości oraz zaświadczenie na adres spolecznosc@allegro.pl oraz dodaj link do tego wątku. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów