anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak emaili o wpłacie kupującego.

MAMY ROZWIĄZANIE!
ChatStresser
#9 Pomysłodawca#

Witam, od jakiegos czasu przestalem dostawac emaile o wplacie kupujacego. Pozostale informacje typu, ze dokonal wplaty, albo wybral metode platnosci jak najbardziej dochodza. Jedynie od jakiegos czasu nie ma emaili typu "nowa wplata od kupujacego x..."

 

O co tutaj chodzi?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ChatStresser Czy możesz podać mi kilka przykładowych numerów zamówień, gdzie takich maili u Ciebie brak? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ChatStresser
#9 Pomysłodawca#

12282804846

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ChatStresser Sprawdź proszę folder ze spamem. Zdarza się, że zagubione powiadomienia trafiają właśnie tam. Jeśli się nie znajdą, proszę Cię o aktualny przykład. Niestety transakcja, którą wskazałeś, miała miejsce 2 tygodnie temu i nie mogę sprawdzić czy powiadomienie zostało wygenerowane prawidłowo.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ChatStresser
#9 Pomysłodawca#

Wlasnie dzisiaj ktos kupil odemnie i zaplacil za przedmiot i znow to samo.

Nr oferty: 12358119033

 

Dostalem jedynie informacje o sprzedazy i drugi email o wybranej metodzie dostawy, niestety email o nowej wplacie kupujacego przestal od jakiegos czasu dochodzic (na pewno nie ma go w innej kategorii w emailu.)

oznacz moderatorów
ChatStresser
#9 Pomysłodawca#

Wlasnie sprzedalem przedmiot, nr oferty (12358119033)

I nie ma informacji o wplacie, jedynie o zakupie.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ChatStresser Sprawdziłam tę sytuację i widzę, że mejl został do Ciebie prawidłowo nadany i dostarczony dzisiaj o godzinie 11:24:04

Tytuł tego mejla to: Allegro Finanse - Kupujący [login Klienta] wybrał sposób zapłaty i dostawy w ofercie (12358119033)

Jeśli nie możesz zlokalizować tej wiadomości, to skontaktuj się proszę z administratorem poczty i wyjaśnij tę sytuację: https://support.google.com/mail/?hl=pl#topic=7065107 

oznacz moderatorów
ChatStresser
#9 Pomysłodawca#

No tak, przecież pisałem, że email o sposobie dostawy i informacji zakupu dostaje (czyli 2 emaile.)

Ale zawsze dostawałem 3 i właśnie brakuje trzeciego, który zawsze wyglądał następująco "nowa wpłata od użytkownika X....." Od jakiegoś czasu po prostu przestał do mnie dochodzić, a on jest najważniejszy ze względu na to, że informuje mnie, czy kupujący faktycznie zapłacił, czy tylko kupił i wybrał sposób płatności.

oznacz moderatorów
ChatStresser
#9 Pomysłodawca#

Witam, od jakiegos czasu przestalem dostawac emaile o wplacie kupujacego. Pozostale informacje typu, ze dokonal wplaty, albo wybral metode platnosci jak najbardziej dochodza. Jedynie od jakiegos czasu nie ma emaili typu "nowa wplata od kupujacego x..."

Nie ma ich na pewno w 'spamie' itp, tym bardziej ze jeszcze jakis czas temu normalnie dochodzily.

 

Przykladowo dzisiaj ktos kupil i zaplacil za przedmiot z gory, niestety wiadomosc "nowa wplata od kupujacego x" nie doszla...

Daje numer oferty: 12358119033

 

@nat_not @_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ChatStresser A czy masz włączone powiadomienia w tej zakładce https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system

Jeśli klikniesz na zmianę ustawień wypłat np. przy numerze konta, będziesz mógł odznaczyć wiadomość mejlową o wpłacie. Dla ułatwienia załączam zrzut ekranu: 

Zrzut ekranu 2022-07-14 o 21.45.00.png

oznacz moderatorów