anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak Etap II po zakończeniu Etap I

MAMY ROZWIĄZANIE!
Ecoliv
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry państwu. 

Chciałbym się dowiedzieć, dlaczego nie mam możliwości (nie widzę w Centrum Zniżek) aktywowania Etap II po zakończeniu Etap I?

Jestem przekonany, iż spełniłem wszystkie postawione cele (mam więcej niż 50 ofer i wykorzystałem więcej niż 50 wyróżnień).

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Ecoliv Konsultuję tę sprawę. Kiedy dowiem się więcekj, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Ecoliv Poinformowano mnie, że Etap II został aktywowany na Twoim koncie automatycznie. Nie musisz nic akceptować.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Ecoliv
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za informację.

 

oznacz moderatorów