Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
czy ktoś oprócz mnie ma problemy z aktywacją wypłat? Uzupełniam formularz o dane potrzebne do aktywacji i nic cisza, wywala błąd i do tej pory aktywować nie można. Testowane na paru różnych komputerach z różnymi przeglądarkami i wiecznie ten sam problem.
Ktoś sobie z tym jakoś poradził? Zgłaszałem sprawę do obsługi allegro, ale do tej pory również zero odpowiedzi...
@LimaRybnik Zgodnie z informacjami, które otrzymałeś na czacie oraz w wiadomościach mailowych, Twoje zgłoszenie jest w trakcie weryfikacji. Sprawdzimy je i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią mailową, ale prosimy o cierpliwość.
Akurat... 15 godzin mija i nic nie potraficie zrobić jak się należy...
@LimaRybnik Rozumiem, że zależy Ci na jaknajszybszym rozwiązaniu, ale pierwsze zgłoszenie wpłynęło do nas wczoraj o godz. 20:25. Pracujemy nad Twoją sprawą, ale prosimy o cierpliwość.
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/blokada-konta-blokada-%C5%9Brodk... a potem będzie przywłaszczenie pieniędzy jak tutaj i brak jednoznacznej odpowiedzi z Twojej strony?
@LimaRybnik Nie, Twoje konto nie zostało zablokowane z powodów naruszeń regulaminu, tak jak autora tamtego wątku. Poza faktem, że obie sprawy dotyczą wypłat za pośrednictwem PayU, nie łączy ich nic wspólnego. Dodatkowo, w sprawie, którą tutaj przywołałeś, nie doszło do przywłaszczenia, tylko blokady wypłaty,
Napiszę wprost, skoro NIE MACIE WOLI wypłacić mi MOICH PIENIĘDZY, to w prawie nazywa się to PRZYWŁASZCZENIE!
Jeżeli macie zamiar uruchomić tę #$^$^$^$*&*& aktywację wypłat to pytam wprost na KIEDY?!
@LimaRybnik Staramy się pomóc, ale potrzebujemy do tego czasu i współpracy z Tobą, dlatego prosimy o cierpliwość. Tak jak informowaliśmy Cię już w wiadomościach mailowych, pracujemy nad rozwiązaniem Twojego problemu i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko uda się wyjaśnić tę sytuację.
Ja czekam na weryfikację od 2.07.2020 i do tej pory jest w trakcie weryfikacji, również czekam na możliwość wypłaty swoich pieniędzy. Polecam uzbroić się w cierpliwość 😆
@betka-2005 Z moich informacji wynika, że możliwość wypłat przez PayU na Twoim koncie jest aktywna od 02.07.2020, więc sprawdż proszę tę zakładkę.
Niestety nie jest aktywne. Aktywne są przelewy24 a PayU ciągle w trakcie weryfikacji.
@betka-2005 Działam już w sprawie Twojej weryfikacji.
Dziękuję ślicznie, będę wdzięczna za pomoc.
Z mojej strony współpraca jest to wy **piiip** sprawę!! Zadałem konkretne pytanie kiedy będzie to działać to nie potrafisz odpowiedzieć, więc jest to typowe jak w tamtym podlinkowanym wątku. A ty betka nie ufaj jej, do mnie też ciągle pisze o cierpliwości... A widzisz jak to wychodzi na moim przykładzie
@LimaRybnik to czekamy na efekty 😁
@betka-2005 Dostałyśmy informację, że aktywowałaś prawidłowo Przelewy24, ale do PayU, które jest usługa nadrzędną, nie wysłałaś przelewu weryfikacyjnego. Dopiero gdy to zrobisz, wszystko będzie działać.
Oooo rewolucja, ja nie mogę 😄
payu w trakcie weryfikacji, a ja się pytam po co utrudniacie sprzedawcom życie skoro przy zakładaniu konta na allegro, było już weryfikowane przez przelew bankowy...
I wtedy przy zmianie konta można weryfikować ponownie! A nie jak ktoś korzysta cały czas z tego samego...
Jak zwykle [edycja] problemy są z wami, wczoraj nad wieczorem dotarł mail od was, że dane się nie zgadzają, no jak się [edycja] mogą nie zgadzać jak:
1. Nic się nie zmieniło
2. Konto było zakładane poprzez przelew weryfikacyjny z tego samego konta, na które mają iść wypłaty.
Co wy [edycja]?
Próbowaliśmy dane do wypłat zmienić i nic null nothing zero, [edycja] błędy.
To już się robi żałosne...
@LimaRybnik PayU i Przelewy24 to odrębne usługi, które są świadczone przez dwie, zupełnie różne firmy. Każda z tych instytucji indywidualnie weryfikuje tożsamość sprzedającego, któremu będzie przelewać pieniądze z transakcji, ale obie metody, są już aktywne na Twoim koncie.