anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości aktywacji wypłat

LimaRybnik
#8 Zapaleniec#

Witam,

czy ktoś oprócz mnie ma problemy z aktywacją wypłat? Uzupełniam formularz o dane potrzebne do aktywacji i nic cisza, wywala błąd i do tej pory aktywować nie można. Testowane na paru różnych komputerach z różnymi przeglądarkami i wiecznie ten sam problem.

Ktoś sobie z tym jakoś poradził? Zgłaszałem sprawę do obsługi allegro, ale do tej pory również zero odpowiedzi... 

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LimaRybnik Zgodnie z informacjami, które otrzymałeś na czacie oraz w wiadomościach mailowych, Twoje zgłoszenie jest w trakcie weryfikacji. Sprawdzimy je i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią mailową, ale prosimy o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LimaRybnik
#8 Zapaleniec#

Akurat... 15 godzin mija i nic nie potraficie zrobić jak się należy...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LimaRybnik Rozumiem, że zależy Ci na jaknajszybszym rozwiązaniu, ale pierwsze zgłoszenie wpłynęło do nas wczoraj o godz. 20:25. Pracujemy nad Twoją sprawą, ale prosimy o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LimaRybnik
#8 Zapaleniec#

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/blokada-konta-blokada-%C5%9Brodk... a potem będzie przywłaszczenie pieniędzy jak tutaj i brak jednoznacznej odpowiedzi z Twojej strony?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LimaRybnik Nie, Twoje konto nie zostało zablokowane z powodów naruszeń regulaminu, tak jak autora tamtego wątku. Poza faktem, że obie sprawy dotyczą wypłat za pośrednictwem PayU, nie łączy ich nic wspólnego. Dodatkowo, w sprawie, którą tutaj przywołałeś, nie doszło do przywłaszczenia, tylko blokady wypłaty,

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LimaRybnik
#8 Zapaleniec#

Napiszę wprost, skoro NIE MACIE WOLI wypłacić mi MOICH PIENIĘDZY, to w prawie nazywa się to PRZYWŁASZCZENIE!

Jeżeli macie zamiar uruchomić tę #$^$^$^$*&*& aktywację wypłat to pytam wprost na KIEDY?!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LimaRybnik Staramy się pomóc, ale potrzebujemy do tego czasu i współpracy z Tobą, dlatego prosimy o cierpliwość. Tak jak informowaliśmy Cię już w wiadomościach mailowych, pracujemy nad rozwiązaniem Twojego problemu i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko uda się wyjaśnić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

betka-2005
#8 Zapaleniec#

Ja czekam na weryfikację od 2.07.2020 i do tej pory jest w trakcie weryfikacji, również czekam na możliwość wypłaty swoich pieniędzy. Polecam uzbroić się w cierpliwość 😆

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@betka-2005 Z moich informacji wynika, że możliwość wypłat przez PayU na Twoim koncie jest aktywna od 02.07.2020, więc sprawdż proszę tę zakładkę

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

betka-2005
#8 Zapaleniec#

Niestety nie jest aktywne. Aktywne są przelewy24 a PayU ciągle w trakcie weryfikacji.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@betka-2005 Działam już w sprawie Twojej weryfikacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

betka-2005
#8 Zapaleniec#

Dziękuję ślicznie, będę wdzięczna za pomoc.

oznacz moderatorów

LimaRybnik
#8 Zapaleniec#

Z mojej strony współpraca jest to wy **piiip** sprawę!! Zadałem konkretne pytanie kiedy będzie to działać to nie potrafisz odpowiedzieć, więc jest to typowe jak w tamtym podlinkowanym wątku. A ty betka nie ufaj jej, do mnie też ciągle pisze o cierpliwości... A widzisz jak to wychodzi na moim przykładzie 

Screenshot_20200709-171350.png

oznacz moderatorów

betka-2005
#8 Zapaleniec#

@LimaRybnik to czekamy na efekty 😁

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@betka-2005 Dostałyśmy informację, że aktywowałaś prawidłowo Przelewy24, ale do PayU, które jest usługa nadrzędną, nie wysłałaś przelewu weryfikacyjnego. Dopiero gdy to zrobisz, wszystko będzie działać. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LimaRybnik
#8 Zapaleniec#

Oooo rewolucja, ja nie mogę 😄

payu w trakcie weryfikacji, a ja się pytam po co utrudniacie sprzedawcom życie skoro przy zakładaniu konta na allegro, było już weryfikowane przez przelew bankowy...

 

I wtedy przy zmianie konta można weryfikować ponownie! A nie jak ktoś korzysta cały czas z tego samego...

oznacz moderatorów

LimaRybnik
#8 Zapaleniec#

Jak zwykle [edycja] problemy są z wami, wczoraj nad wieczorem dotarł mail od was, że dane się nie zgadzają, no jak się [edycja] mogą nie zgadzać jak:

1. Nic się nie zmieniło

2. Konto było zakładane poprzez przelew weryfikacyjny z tego samego konta, na które mają iść wypłaty.

Co wy [edycja]?

Próbowaliśmy dane do wypłat zmienić i nic null nothing zero, [edycja] błędy.

To już się robi żałosne...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LimaRybnik PayU i Przelewy24 to odrębne usługi, które są świadczone przez dwie, zupełnie różne firmy. Każda z tych instytucji indywidualnie weryfikuje tożsamość sprzedającego, któremu będzie przelewać pieniądze z transakcji, ale obie metody, są już aktywne na Twoim koncie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów