Brak możliwości zapisania warunków reklamacji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Od około 10 dni Allegro rozwiązuje moje zgłoszenie nr 18650105 dotyczące błędu wyskakującego w chwili zapisywania warunków reklamacji. Wpisane warunki kasują się i nie zapisują przez ten błąd. Nie mogę zacząć wystawiać aukcji.
Pytanie ile jeszcze będę czekać??
Dostaje tylko codzienne informacje, że zespół techników pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Ciekawe czy to ogólny problem czy tylko u mnie.
Gdzie mogę napisać jeszcze aby przyspieszyć naprawę?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jabbar11 Naprawdę bardzo Cię przepraszam za czas oczekiwania. Przesłałam prośbę w Twoim imieniu o pilne zajęcie się tą sprawą.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy coś wiadomo w sprawie?
Pozdrawiam
Jacek [edycja]

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jabbar11 bardzo Cię przepraszam, że tyle to trwa. Dopytuję o status prac i postępy w zadaniu, gdy tylko dowiem się czegoś więcej niezwłocznie Cię o tym poinformuję.
Dziękuję za Twoją cierpliwość!
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jak to jest możliwe, że już 2 tygodnie czekam na naprawę formularza ? Zgłoszenie nr. 18650105 ?????
Nie umiecie to się przyznajcie. Nie jest to zależne od Was, to się przyznajcie.
Może lepszy rozwiązaniem będzie jak założę całkowicie nowe konto? Obecne i tak jest przerobione z prywatnego na firmowe (może stąd ten problem) i nie zależy mi na nim. Choć to konto zakładane 20 lat temu... Trochę szkoda. Jeśli zagwarantujecie mi pakiet powitalny (2 miesiące bez prowizji do 10tys.) to mogę zakładać nowe konto. Obecne i tak nigdy nie było wykorzystane z moim NIP-em firmowym ...bo się nie dało.
Pozdrawiam, ale już oschle.
Jacek Wypych

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jabbar11 bardzo Cię przepraszam, że tak długo musiałeś czekać na rozwiązanie tego problemu. Otrzymałam informację, że problem nie powinien już występować.
Czy mogę poprosić Cię o potwierdzenie, że możesz już poprawnie zapisać warunki reklamacji?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
A już miałem nadzieje. Płonne.
Teraz w momencie kliknięcia "zapisz" wyskakuje inny błąd. Screen poniżej. Ręce opadają. Listopad się kończy... a ja nie mogę wystartować.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odkryłem ten Wasz błąd. Formularz dopuszcza max 30 znaków w polu ADRESU.
Wpisując adres ALEJA 1000-LECIA PAŃSTWA POLSKIEGO 8 przekraczam 30 znaków. i tu był błąd,
Skróciłem zapis adresu maksymalnie jak się dało do 3 znaków i się UDAŁO zapisać.
Nie mogliście wcześniej napisać, o które pole chodzi? Istnieje w Polsce wiele adresów dłuższych w zapisie niż 30 znaków. Po co takie ograniczenie w tym polu formularza???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jabbar11 Dziękuję, że zwróciłeś na to uwagę. Przekażę odpowiednim osobom informację o tym, że komunikat powinien być bardziej szczegółowy.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam bardzo krótki adres jednak mam ten sam problem. Proszę o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@YanoCeramics Prześlij mi proszę zrzut ekranu komunikatu (z widocznym adresem) na spolecznosc@allegro.pl
W wiadomości dołącz proszę link do tego wątku. Skonsultuję tę sprawę z Działem Technicznym i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam ten sam problem... co mam zrobić ?